Hvor stor var/er jeres børn på 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

Nolle

Og tak til alle jer andre der har svart, kan godt se min lille dreng er større ind normalt, jeg kan bare ikke rigtig slev se det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

MorDk

Nolle skriver:

Hun er bekymret fordi han spiser ikke særlige meget, han spiser mindre ind hvad et barn på hans alder skal spise, og han har afføring min. 4 gange om dagen nogen gange helt op til 8-10 gange. Så hub mener der må være et eller andet. Han er heller ikke hurtig med de tin han nu skal, han kun lige begyndt at kravle. 

Derfor hun lidt bekymret , jeg kun blevet det fordi hun er det nu. Der har ellers aldrig vært noget.. 

Børn er jo forskellige, men kan godt forstå at du bliver bekymret, når nu don læge bliver bekymret. Det er aldrig sjovt. Er hun gået igang med undersøgelser/henvisninger m.m så?

Håber alt er OK...

Kram herfra!

Anmeld

10. oktober 2013

Tulle28

Orv han er da godt nok også lidt af en basse! Min yngste er 13 mdr og bruger str. 80-86 (længde ???)i tøj og vejer 11,5 kg. Hun er en ret stor pige synes jeg.

Anmeld

10. oktober 2013

Nolle

MorDk skriver:

Børn er jo forskellige, men kan godt forstå at du bliver bekymret, når nu don læge bliver bekymret. Det er aldrig sjovt. Er hun gået igang med undersøgelser/henvisninger m.m så?

Håber alt er OK...

Kram herfra!

Det har også helt tiden vært min tanke om alle børn er jo ikke ens, så derfor det aldrig gået os op .. Men forstå nu når hun bliver det.. 

Hun har sendt ham vider til en børnelæge, så vi går bare og venter på brev .. Men for at være helt ærlige tror jeg bare han er kæmpe dreng, for han var jo også kæmpe ved fødsl - 4670g og 57,5 cm. 

Anmeld

10. oktober 2013

Kløver

Min datter var 78 cm og 9580 gr

Min søn var 79 cm og 11,5 kg

Anmeld

10. oktober 2013

Guldimaven

min søn var 10,7 kg og 75 cm lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.