Hvor stor var/er jeres børn på 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

EnSødMor

En stor dreng du har dig...  

min pige er 84 cm og vejer 9.6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Team Putte

Nolle skriver:

Som overskriften siger : hvor store er jeres børn på 1 år.

min søn er 89 cm og 16 kg. Og vores læge er bekymret for ham, så ville lige hvor stor er jeres ? 

Ida var 77 cm og 9,2 kg så sammenlignet er din søn en basse men hvis i begge er høje kan det jo være forklaringen

Anmeld

10. oktober 2013

Jenny12

Nolle skriver:

min søn er 89 cm og 16 kg. Og vores læge er bekymret for ham, så ville lige hvor stor er jeres ? 

Min søn fylder et år i næste måned. Hans vægt siger 10,5 og han er ca 80 cm høj.

Din dreng lyder stor, men hvorfor er lægen bekymret

Anmeld

10. oktober 2013

MorDk

Nolle skriver:

Nu er børn jo forskellige.. men jeg må indrømme... jeg er lidt overrasket! Min søn på 3 år er 98 cm. og vejer 17,1 kg.

Min datter er 72 cm. og vejer 9,2 kg.  Hun er 1 år gammel.

Anmeld

10. oktober 2013

MorDk

Hvad er det der gør at lægen er bekymret?

Anmeld

10. oktober 2013

Hullabullabulla

Nolle skriver:

Han er en stor dreng, men det tyder da på at vægt og længde følges af og det er det vigtigste..

Nu er min søn godt nok kun 7 måneder men han vejer 10,5 kg og er 77 cm lang, så han er også en stor basse

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Nolle skriver:

Rose var 9,9 kilo og 75 cm. Nu er hun to år og er ca 89 cm og 12,6 kilo

Anmeld

10. oktober 2013

Muffinmus

.....jamen han skyder da sørme også vildt i vejret og har en god vægt
Min å 17 mdr vejer 9,2 kg og måler 77 cm
Min 6 årige søn måler 110 og vejer 17,4
Min 4 årige pige måler 104 cm og vejer 13,4 kg.
Men ja, når de kun er 1 skal man passe på at stemple børn som overvægtige. De fleste børn stagnerer jo i vægten år de når kravle/gå alderen, netop fordi de begynder at brænde energi af. Så hvis jeg var lægen ville jeg måske selvfølgelig gøre jer opmærksomme på jeres søn ligger over kurverne for børn på samme alder, men at man ser tiden an til omkring de 2-3 år. Er i selv nervøse over noget ang kost, vægt og højde eller trivsel?? Hvis ikke, så tag den med ro og se tiden an

Anmeld

10. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nolle skriver:

Hold da op han vokser godt : ) min er 3 år og 98 høj og vejer 12.5 lig nu. Da han var 1 vejede han 11 kilo

Anmeld

10. oktober 2013

Nolle

MorDk skriver:

Hvad er det der gør at lægen er bekymret?

Hun er bekymret fordi han spiser ikke særlige meget, han spiser mindre ind hvad et barn på hans alder skal spise, og han har afføring min. 4 gange om dagen nogen gange helt op til 8-10 gange. Så hub mener der må være et eller andet. Han er heller ikke hurtig med de tin han nu skal, han kun lige begyndt at kravle. 

Derfor hun lidt bekymret , jeg kun blevet det fordi hun er det nu. Der har ellers aldrig vært noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.