Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger : hvor store er jeres børn på 1 år.
min søn er 89 cm og 16 kg. Og vores læge er bekymret for ham, så ville lige hvor stor er jeres ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nolle skriver: Som overskriften siger : hvor store er jeres børn på 1 år. min søn er 89 cm og 16 kg. Og vores læge er bekymret for ham, så ville lige hvor stor er jeres ?
Marcus var til 1års undersøgelse d. 30/9 og vejer 9,6kg og er 80cm
Som overskriften siger : hvor store er jeres børn på 1 år. min søn er 89 cm og 16 kg. Og vores læge er bekymret for ham, så ville lige hvor stor er jeres ?
Længden kan jeg ikke huske, men da de begge var et år vejede den ene 11 kg N og den anden 8.2 kg Kan kun huske at de var rimelige lange af deres alder
min datter var ca 78 cm og 12 kg
det er en meget stor dreng du har
Her kan du se det danske gennemsnit http://morsverden.dk/statistik/baby_statistik.php
Jeg kan ikke huske det. Men han fylder 2 år om en uge, og han er 90 cm. høj og vejer 13 kg. Og han er stor (høj) af sin alder.
Magnus var 86 lang og 12.2 på hans 1 års fødselsdag,
herefter går det langsommere, nu han lige blevet 2, dog ikke målt og vejet endnu, men vil skyde på 95-97 cm og 15-16 kg
Min dreng vejede 10kg og var 74 lang, sådan som jeg lige husker det
LykkeB skriver: Min dreng vejede 10kg og var 74 lang, sådan som jeg lige husker det
Hov nej undskyld. Han vejede 12 og var 80 lang. At synes godt at der var noget forkert i det jeg skrev.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128