Hvad tid bliver dit barn puttet for natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

FrkZier

AnthonsMor skriver:

Men så kan du til gengæld gå tidlig i seng

Ja det rigtigt, men for at få en ordentlig lang natttesøvn skal jeg jo i seng kl 20 - det altså lidt kedeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Victoria2013

FrkZier skriver:

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvad tid i putter jeres børn der er noooogenlunde omkring 5mdrs alderen (eller hvad tid de blev puttet da de var så gamle)

Isaak er begyndt at komme i seng relativt tidligt - mellem 18-18.30, han sover til kl 05-05.30 uanset om han bliver puttet kl 18 eller kl 21 med mad ca 2-3 gange i løbet af natten

Min datter er 4 mdr (idag) og hun går som regel i seng mellem 21 og 21:30 nu... vi prøver at sigte efter at putte hende ved 21 tiden, men det er jo ikke altid hun lige er enig i at hun skal sove

En sjælden gang går hun i seng før 21, men som regel er det 21-21:30 agtigt

Så spiser hun normalt igen mellem 3 og 5 (som regel kl. 5) og står normalt op mellem 8 og 9

Anmeld

10. oktober 2013

Carina:-)

Omkring kl 20- og nu hvor de yngste er 1½ er det kl 20-21

Anmeld

10. oktober 2013

baby012

Storesøster kl 19

lillebror kl 19 

Anmeld

10. oktober 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Ja det rigtigt, men for at få en ordentlig lang natttesøvn skal jeg jo i seng kl 20 - det altså lidt kedeligt

Ja det er der måske noget om!

Anmeld

10. oktober 2013

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvad tid i putter jeres børn der er noooogenlunde omkring 5mdrs alderen (eller hvad tid de blev puttet da de var så gamle)

Isaak er begyndt at komme i seng relativt tidligt - mellem 18-18.30, han sover til kl 05-05.30 uanset om han bliver puttet kl 18 eller kl 21 med mad ca 2-3 gange i løbet af natten

Jeg mindes at alexander blev puttet omkring 18.30-19.00 da han var 5 mdr. også sov han til 6.00 uden at vågne. Vi gav ham flaske når han blev lagt, også gav vi ham en flaske inden vi gik i seng. Måske det først var da han var 6 mdr. Kan ikke helt huske det

Nu her bliver han stadig lagt 18.30-19.00 og sover til kl. 6.00 uden flaske eller noget efter han er lagt. Han har dog været vågen et par nætter pga. snot.

Alexander sover heller ikke længere af at blive lagt senere.

Anmeld

10. oktober 2013

Clisolka

FrkZier skriver:

Isabella blev lagt omkring kl. 19 da hun var den alder - det gør hun stadigvæk, nu som 3-årig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.