Hvad tid bliver dit barn puttet for natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvad tid i putter jeres børn der er noooogenlunde omkring 5mdrs alderen (eller hvad tid de blev puttet da de var så gamle)

Isaak er begyndt at komme i seng relativt tidligt - mellem 18-18.30, han sover til kl 05-05.30 uanset om han bliver puttet kl 18 eller kl 21 med mad ca 2-3 gange i løbet af natten

Anthon sover gerne lidt over 21.

Jeg har valgt at putte ham så sent fordi jeg ikke er personen der kan stå op klokken 5 og være klar til at være på.. For bliver han puttet før, så vågner han også dét før..

Så jeg vil sige mellem 21-22, for den kan godt blive lidt mere hvis vi lige er en tur ude hos mine svigerforældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

FrkZier

AnthonsMor skriver:

Anthon sover gerne lidt over 21.

Jeg har valgt at putte ham så sent fordi jeg ikke er personen der kan stå op klokken 5 og være klar til at være på.. For bliver han puttet før, så vågner han også dét før..

Så jeg vil sige mellem 21-22, for den kan godt blive lidt mere hvis vi lige er en tur ude hos mine svigerforældre

haha jeg er heller ikke typen der er frisk kl 05, MEN DET ER MIN SØN

ville  ønske jeg kunne putte ham senere og han så bare stod senere op, men næææh nej Hr.Isaak vil have noget ud af dagen

Anmeld

9. oktober 2013

Mettefpigen

Uhh på det tidspunkt var der ingen fast sengetid.. han sov heller ikke meget...

Anmeld

9. oktober 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvad tid i putter jeres børn der er noooogenlunde omkring 5mdrs alderen (eller hvad tid de blev puttet da de var så gamle)

Isaak er begyndt at komme i seng relativt tidligt - mellem 18-18.30, han sover til kl 05-05.30 uanset om han bliver puttet kl 18 eller kl 21 med mad ca 2-3 gange i løbet af natten

Udgangspunktet er kl 19, men den er som regel 18.30, da det passer bedst med sidste lur, og den halve time ville gøre ham overtræt Sådan har det været de sidste par måneder,altså siden han var ca 4 mdr

Anmeld

9. oktober 2013

MorDk

Min datter på 1 år bliver lagt mellem 18.00 og 18.30

Anmeld

9. oktober 2013

Faith

FrkZier skriver:

Kl 19... Alle 3

Anmeld

9. oktober 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

haha jeg er heller ikke typen der er frisk kl 05, MEN DET ER MIN SØN

ville  ønske jeg kunne putte ham senere og han så bare stod senere op, men næææh nej Hr.Isaak vil have noget ud af dagen

Men så kan du til gengæld gå tidlig i seng

Anmeld

9. oktober 2013

Tulle28

Den store på 3,5 år bliver puttet kl. 18.30 og den yngste på 13 mdr. bliver puttet kl. 18.00 og det er hun blevet siden hun var et par måneder. De sover begge til kl. 6.00-06.30, den yngste med mange amninger stadigvæk.

Anmeld

9. oktober 2013

AnnaK89

Carolina har altid været rigtig god til at sove, så hun bliver puttet imellem 18.30-19.15, afhængig af hvor træt hun er.
Hun sover til jeg vækker hende kl 6.45-7.00 om morgene i hverdagene, i weekenden kan hun godt sove til kl. 8.00

Anmeld

9. oktober 2013

Hullabullabulla

FrkZier skriver:

Her puttes 19-19:30 og han sover så til 6:30-7 tiden uden opvågninger. Han er nu 7 måneder og sådan har det været siden den dag han fik sin 3 mdrs vaccine (jeg klager ikke )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.