Hvad tid bliver dit barn puttet for natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Maja88

Vi puttede mellem 17-18 og så sov hun igennem til næste morgen kl 7.. hvor vi så skiftede ble. Ammede og sov så sammen i sengen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

FrkZier

StineW79 skriver:

Ja og hun ville kun være ved mor, og far var bare den dummeste i hele verden, hvis han prøvede at snuppe hende lidt, så jeg ku slappe lidt af. Mor her havde lange arme, lange babber og meget kort tålmodighed til sidst! Kom ik udenfor en dør efter spisetid i 6 mdr. Sukkkkk! Vh stine

åh det lyder hårdt!!

Isaak er heldigvis utrolig glad for sin far! - han kan være pisse sur hele dagen, ligeså snart far træder ind ad døren er han et stort smil.. lorte unge..

Anmeld

9. oktober 2013

FrkZier

2babygirls skriver:

Ja, hun er ikke droppede det (heldigvis) da hun flyttede ud af armhulen
Hun er 8 mdr (06.02.13)

hihi det er ellers hyggeligt med baby i armhulen - Isaak sover SÅ uroligt, han kaster sig rundt i sengen, så han kan ikke putte hos mor, selvom mor ville synes det var lidt hyggeligt

jeg håber han lærer at sove så godt en dag!

Anmeld

9. oktober 2013

lycly

Markus sover først mellem 19.30-20.00 Men han sover så også til 7.30 (med to opvågninger imellem)

Han sover som regel power nap kl 17.30-18.00.

Anmeld

9. oktober 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Til kl 02 ca og derefter vågner han hver 3. time så der er okay

åh det da også ret flot!

det måske bare mig der har en lille gris der helst æder sig igennem dagen (og natten)

Anmeld

9. oktober 2013

L&V

FrkZier skriver:

åh det da også ret flot!

det måske bare mig der har en lille gris der helst æder sig igennem dagen (og natten)

Det ville Viktor os da jeg ammede ham og sådan er der da bestemt os nogle nætter der stadig er men ka som regel gi ham en drømmeflaske der ved 22-23 tiden også ka han klare den

Anmeld

9. oktober 2013

Christina :-)

Min dreng er godt nok kun 4 mdr her den 20:-) men han sover imellem 20/21 får en flaske på 260 og sover til næste dag ca 07;00 vågner meget sjældt og skal ha en flaske kl 04:00 det sker kun en gang om ugen:-)

Anmeld

9. oktober 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Det ville Viktor os da jeg ammede ham og sådan er der da bestemt os nogle nætter der stadig er men ka som regel gi ham en drømmeflaske der ved 22-23 tiden også ka han klare den

da jeg stadig ammede Isaak sov han slet ikke om natten, MAKS 4,5time sammenlagt på hele natten

det gør underværker når ungen er mæt

Anmeld

9. oktober 2013

L&V

FrkZier skriver:

da jeg stadig ammede Isaak sov han slet ikke om natten, MAKS 4,5time sammenlagt på hele natten

det gør underværker når ungen er mæt

Åh gud da.. Viktor var mere mæt da jeg ammede end nu han tog os næsten dobbelt så meget på dengang i forhold til nu. men han var en hygge sutter

Anmeld

9. oktober 2013

isabellasmor

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvad tid i putter jeres børn der er noooogenlunde omkring 5mdrs alderen (eller hvad tid de blev puttet da de var så gamle)

Isaak er begyndt at komme i seng relativt tidligt - mellem 18-18.30, han sover til kl 05-05.30 uanset om han bliver puttet kl 18 eller kl 21 med mad ca 2-3 gange i løbet af natten

Når hun var træt  det var først ved 8 mdr alderen vi begyndte at indfører nogle fastere putningstider

men det var nogenlunde omkring kl 21 fra hun var 4 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.