Hvor meget kamillete/vand giver i jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Jenny12

Goggelogge skriver:

Jeg malker ud som hun får på flaske  og mme.. Nogle gange kommer det fint af sig selv og andre gange går det flere dage og synes det er synd for den lille basse.. Men dejligt hvis vand med sukker kan hjælpe

Ja, eller bare giv lidt lunkent vand hvis du vil undgå sukker

Kunne det være at mme´en skulle skiftes til en anden type?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Goggelogge

ligeJulie nu bruger vi nan, så kan godt være vi skal over på alomin eller hvad den nu hedder hvad brugte/bruger i?

Anmeld

8. oktober 2013

Jenny12

Goggelogge skriver:

ligeJulie nu bruger vi nan, så kan godt være vi skal over på alomin eller hvad den nu hedder hvad brugte/bruger i?

Vi brugte nan den første måned han fik mme og skiftede så til allomin syrnet - nu er min søn godt nok 11 måneder og får kun en flaske i døgnet, men han har fået erstatning siden han var ca 14 dage gammel og syrnet har været klart favorit i forhold til velfungerende mave 

Anmeld

8. oktober 2013

Muffinmus

Som udgangspunkt skal babyer IKKE have hverken vand eller te....
Hvis vi snakker 25-30 grader og meget tørst så en smule vand, men slet ikke nu og slet ikke te.
Så, enten skal du ba amme eller give flaske og glemme alt O. Både te og vand til sommeren kommer igen på fuld hammer.
Er der lidt hård mave er det ikke usædvanligt, det kan komme i perioder. En lille skefuld sukkervand kan hjælpe i ny og næ, men ofte ikke.
Massage, cykelture, regelmæssigt måltider osv er det primære
Pøj med det

Anmeld

8. oktober 2013

Goggelogge

Jenny12 skriver:

Vi brugte nan den første måned han fik mme og skiftede så til allomin syrnet - nu er min søn godt nok 11 måneder og får kun en flaske i døgnet, men han har fået erstatning siden han var ca 14 dage gammel og syrnet har været klart favorit i forhold til velfungerende mave 

Det kunne være vi skulle prøve det i stedet og se om det ikke kan hjælpe lidt på hendes mave

Anmeld

8. oktober 2013

Goggelogge

MariaE skriver:

Som udgangspunkt skal babyer IKKE have hverken vand eller te....
Hvis vi snakker 25-30 grader og meget tørst så en smule vand, men slet ikke nu og slet ikke te.
Så, enten skal du ba amme eller give flaske og glemme alt O. Både te og vand til sommeren kommer igen på fuld hammer.
Er der lidt hård mave er det ikke usædvanligt, det kan komme i perioder. En lille skefuld sukkervand kan hjælpe i ny og næ, men ofte ikke.
Massage, cykelture, regelmæssigt måltider osv er det primære
Pøj med det

vi vil prøve og skifte mærke og de om det hjælper på hendes mave.. Vi cykler og cykler mange tak for rådene..

Anmeld

8. oktober 2013

FrkZier

Goggelogge skriver:

Som overskriften siger vil jeg gerne høre det, da jeg synes der står forskellige ting på nettet om hvor meget man må

hun tager fint på og er 8 uger

Kamillethe ville jeg aldrig give da det kan fremprovokere allergi - vand er han først begyndt at få efter han er startet på grød (lidt over 5mdr).

Anmeld

8. oktober 2013

FrkZier

Goggelogge skriver:

min dreng døjede en del med maven da jeg stoppede med at amme ham da han var ca 4mdr...
Vi gik over til at han fik NAN Comfortis (en ny MME som er den mest milde mod maven) og så fik han et par flasker syrnet allomin om dagen - siden da har han haft 1-2 bæbleer om dagen

Anmeld

8. oktober 2013

Goggelogge

FrkZier skriver:

min dreng døjede en del med maven da jeg stoppede med at amme ham da han var ca 4mdr...
Vi gik over til at han fik NAN Comfortis (en ny MME som er den mest milde mod maven) og så fik han et par flasker syrnet allomin om dagen - siden da har han haft 1-2 bæbleer om dagen

Ej hvor dejligt at høre.. Ville altså være godt i stedet for et par dage også slår hun prutter som lugter virkelig slemt, håber det ville hjælpe på det hele..

Anmeld

8. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Goggelogge skriver:

Synes godtnok det er svært at finde ud af hvad man skal og ikke skal

Totalt forvirrende!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.