Hvor meget kamillete/vand giver i jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
31 svar
8 synes godt om
8. oktober 2013

Goggelogge

Som overskriften siger vil jeg gerne høre det, da jeg synes der står forskellige ting på nettet om hvor meget man må

hun tager fint på og er 8 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

mommy1991

Goggelogge skriver:

Som overskriften siger vil jeg gerne høre det, da jeg synes der står forskellige ting på nettet om hvor meget man må

hun tager fint på og er 8 uger

Jeg giver ingen af delene. Hvorfor vil du give det? 

Anmeld

8. oktober 2013

Momo

Ingen ting, hvorfor skulle de ha det? 

Det har mine børn aldrig fået, og slet ikke i den alder. 

Anmeld

8. oktober 2013

Laulund87

Vand fik min datter ikke før hun begyndte på grød og kamillethe har hun aldrig fået, kan ikke se hvad det skulle gøre godt for.

Anmeld

8. oktober 2013

Chris86

Vand da de begyndte på grød.. Kamillete mener jeg ik de må få før 1 år..

Anmeld

8. oktober 2013

Goggelogge

Pga hård mave og vil helst ikke give hende lactolose så havde jeg læst det ville hjælpe

Anmeld

8. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea fik ik vand før hun var 6 mdr og begyndte på fast føde. Kamille the fik hun et par enkelte gange, da hun havde kolik. Havde fået af vide af lægen at vi sku gi hende det. Da så vores Sp hørte det sagde hun at der var kommet ny forskning, som viste at kamillethe til babyer ku være alergi fremkaldere, så det stoppede vi med igen.

Alberte fik heller ik vand før hun var 6 mdr. Kamillethe får hun slet ik. Hun er 15 mdr nu. Vh stine

Anmeld

8. oktober 2013

Goggelogge

StineW79 skriver:

Thea fik ik vand før hun var 6 mdr og begyndte på fast føde. Kamille the fik hun et par enkelte gange, da hun havde kolik. Havde fået af vide af lægen at vi sku gi hende det. Da så vores Sp hørte det sagde hun at der var kommet ny forskning, som viste at kamillethe til babyer ku være alergi fremkaldere, så det stoppede vi med igen.

Alberte fik heller ik vand før hun var 6 mdr. Kamillethe får hun slet ik. Hun er 15 mdr nu. Vh stine

Synes godtnok det er svært at finde ud af hvad man skal og ikke skal

Anmeld

8. oktober 2013

Jenny12

Goggelogge skriver:

Pga hård mave og vil helst ikke give hende lactolose så havde jeg læst det ville hjælpe

Ca 1-2 gange om dagen fik min søn lunkent vand med lidt sukker i, da han havde svært med at komme af med afføringen. Det hjalp og vi har aldrig givet ham lactolose.

Får hun babs eller mme?

Anmeld

8. oktober 2013

Goggelogge

Jenny12 skriver:

Ca 1-2 gange om dagen fik min søn lunkent vand med lidt sukker i, da han havde svært med at komme af med afføringen. Det hjalp og vi har aldrig givet ham lactolose.

Får hun babs eller mme?

Jeg malker ud som hun får på flaske  og mme.. Nogle gange kommer det fint af sig selv og andre gange går det flere dage og synes det er synd for den lille basse.. Men dejligt hvis vand med sukker kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.