hannetheis skriver:
dengang jeg var ung pige i huset fik familien et beløb der svarede til institutions pladser til børnene.
i dit tilgælde vil det være 2x4500.
og når du siger det er inkl mad så ville jeg give hvad der svarer til en inst plads selv så 9000+4500 og så 500 for lettere rengøring når børnene sover.
Jeg skal inkl søskende rabat kun give 4000 for 3 børn fordi jeg også har barn i børnehave og ved at bruge ung pige mister jeg søskenderabatten også ved børnehavebarnet
Det var ihvertfald hvad de fortalte mig på kommunen.
Og udover det så ville der i en dagpleje være mad samt at jeg ikke skal stille bil til rådighed,betale for aktiviteter samt ikke behøver betale for ferie eller sygdom .
Alt i alt så "sætter jeg penge til" ved at gøre det på den her måde-men det gør jeg gerne for drengene -
Men synes måske at 14.000 samt betale fuld pris for børnehave barnet vil give en pris på 6600 + det løse som nok vil rende op i mindst 2000 pr måned for mad,aktiviteter benin ,forsikringer osv - alligevel er i overkanten når jeg sammeligner med at jeg giver en del ved siden af som jeg ved ikke er normalen inden for området.
Anmeld