Ung pige i huset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Carina:-)

CAWI skriver:

Men de tovl ugers fri, er jo også betalingsfri for jer
Hun skal jo bla selv lægge til side til pension. De fleste steder er det jo omkring 2000 kr pr mdr. (hvis hun jo er fornuftig at gøre det)
Og hun skal jo så også ha sparet sammen til de tolv ugers fri, med mindre i også indbetaler ferie penge.

Nej de er nu med fuld løn herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Lene Unik

Spændende. Hvis du kan bruge det til noget, så var min datter sidste år ung pige i huset. Hun var på det tidspunkt 17 år, og fik lidt over 3000 kr plus kost og logi.

Lige nu har hun et job, hvor hun er ansat på elev-lignende vilkår, og der får hun knap 11.000 kr, hvoraf hun så skal betale for kost og logi som er på arbejdsstedet. Så er helt sikker på at hun med glæde ville arbejde for 12.000 kr.

Men det kommer helt sikkert an på hvor gammel du gerne vil have pige er. Hvis det er ok at hun er 18-19 år så er det en god løn, men hvis du skal tiltrække en der er ældre, så er det måske ikke nok.

Anmeld

8. oktober 2013

Lene Unik skriver:

Spændende. Hvis du kan bruge det til noget, så var min datter sidste år ung pige i huset. Hun var på det tidspunkt 17 år, og fik lidt over 3000 kr plus kost og logi.

Lige nu har hun et job, hvor hun er ansat på elev-lignende vilkår, og der får hun knap 11.000 kr, hvoraf hun så skal betale for kost og logi som er på arbejdsstedet. Så er helt sikker på at hun med glæde ville arbejde for 12.000 kr.

Men det kommer helt sikkert an på hvor gammel du gerne vil have pige er. Hvis det er ok at hun er 18-19 år så er det en god løn, men hvis du skal tiltrække en der er ældre, så er det måske ikke nok.

Kunne hun være int? 

Jeg havde planer om en over 18 af hensyn til bil -

Men hun behøver såmænd ikke være ældre

Anmeld

8. oktober 2013

Weber

Carina:-) skriver:

Ja ,jeg overvejer en ung pige i huset.

Men har brug for lidt indput både med rimelig løn og om det her er ok

Men pigen skal møde hver dag kl 07.30-15

Køre et barn i skole ,og et andet i børnehave.

Derefter passe 2 på 1½ år .

Gå i legestue dagligt.

Når de små sover vil jeg gerne have hun lige svinger støvsugeren og ellers rydder op efter sig selv .

Men skal naturligvis også holde pause.

Fri i alt skole ferie og fri hver weekend.

Skulle vi får brug for en aften med pasning ved f.eks forældre møder gives der istedet fri om fredagen .

Der stilles bil til rådighed samt vi betaler evt svømmekort ,forslystelsesteder som dyrepark og andet.

Kost osv er fri når hun er her.

Hvilken løn er rimelig? Og er det rimelige "krav" ?

jeg synes det lyder som en fin løn, hvis der også indbetales til feriepenge og pension . fri kost i arbejdstiden og oplevelser med ungerne sybes jeg gør det op for den lidt lave timeløn . 

Anmeld

8. oktober 2013

Stumpen

For 13 år siden var jeg i huset, hvor jeg passede 3 drenge.. Havde mindstemanden på 1 hjemme, hentede en kl 13 i børnehave på 5 og den sidste dreng på 8 kom hjem kl 15.. Jeg arbejdede 7.30-16 hver dag og gjorde rent når mindstemanden sov.. Jeg fik 3500.. Jeg var 17 på det tidspunkt...

Anmeld

8. oktober 2013

Lene Unik

Kunne hun være int? 

Jeg havde planer om en over 18 af hensyn til bil -

Men hun behøver såmænd ikke være ældre

Desværre ikke, hun har et job lige nu hun er super glad for.

Din målgruppe må så næsten være en ung pige der er færdig med gymnasiet og så vil arbejde inden videre uddannelse.

Anmeld

8. oktober 2013

Håber

Hvor i landet er det?

Anmeld

8. oktober 2013

Håber skriver:

Hvor i landet er det?

Herning

Anmeld

8. oktober 2013

Lene Unik skriver:

Desværre ikke, hun har et job lige nu hun er super glad for.

Din målgruppe må så næsten være en ung pige der er færdig med gymnasiet og så vil arbejde inden videre uddannelse.

Ja, håber vi kan finde en som kunne tænke sig et år hos -så passer det med at rødderne skal i børnehave

Anmeld

8. oktober 2013

hannetheis

åJa ,jeg overvejer en ung pige i huset.

Men har brug for lidt indput både med rimelig løn og om det her er ok

Men pigen skal møde hver dag kl 07.30-15

Køre et barn i skole ,og et andet i børnehave.

Derefter passe 2 på 1½ år .

Gå i legestue dagligt.

Når de små sover vil jeg gerne have hun lige svinger støvsugeren og ellers rydder op efter sig selv .

Men skal naturligvis også holde pause.

Fri i alt skole ferie og fri hver weekend.

Skulle vi får brug for en aften med pasning ved f.eks forældre møder gives der istedet fri om fredagen .

Der stilles bil til rådighed samt vi betaler evt svømmekort ,forslystelsesteder som dyrepark og andet.

Kost osv er fri når hun er her.

Hvilken løn er rimelig? Og er det rimelige "krav" ?

dengang jeg var ung pige i huset fik familien et beløb der svarede til institutions pladser til børnene.
i dit tilgælde vil det være 2x4500.
og når du siger det er inkl mad så ville jeg give hvad der svarer til en inst plads selv så 9000+4500 og så 500 for lettere rengøring når børnene sover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.