Isaak 5måneder (og det løse) update+billedespam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

FrkZier skriver:

Undskyld mig...men... hvordan er min baby blevet 5mdr og 1 uge i løbet af de sidste 14dage

Jeg synes det er lidt skræmmende at tiden kan gå så hurtigt, jeg kan jo slet ikke følge med!

Isaak er lige i omegnen af jordens gladeste dreng! han griner HELE tiden og er bare i godt humør 99% af tiden (til modsætning for de 6timers skrigeture hver eeeeeneste dag de første 3-4mdr).. Han er min lille grinebidder

Han er efterhånden ved at være en stor dreng på 7200g & 71cm - stadig en slank dreng, men ikke voldsomt meget mere, han er kommet rigtig godt efter det

Vi er startet på grød her den anden dag; Isaak er IKKE just imponeret over sin mors kogekundskaber.. men jeg håber på han bare lige skal vænne sig til det

Han er til gengæld fuldstændig pjattet med vand han GRINER og smiler helt vildt og angriber koppen når han skal have vand og vil helst selv have lov

Han har længe møvet sig rundt, men bevægelserne bliver mere og mere kontrollerede og det er UMULIGT(!!) at få ham til at blive på sit skumgulv! han er i heeele stuen

Ellers sker der ikke så voldsomt meget, vi hygger os og jeg nyder min barsel med min lille guldklump

og så den længe ventede billedeSPAM!

Skøn Update.. Tiden går bare alt for stærkt ..
Og skønne skønne billeder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

FrkZier

Frk-Lotusblomst skriver:

Skøn Update.. Tiden går bare alt for stærkt ..
Og skønne skønne billeder..

tusind tak!

ja det er helt vildt!

håber snart i kommer over alt det sygdoms fis!

Anmeld

17. oktober 2013

FrkZier

1990h skriver:

hold da op..tænk at hun gider

hvor dævlen får hun småfolk og daneæ stoffet fra..det har jeg undret mig over

man kan på trendsales købe en del forskelligt stof, i mindre og lidt større stykker, men ellers tror jeg også meget af det er doneret sengetøj osv

jeg har selv syet en masse savlsmække, suttesnore osv af den anden halvdel af et dynebetræk der er lavet til voksibetræk

Anmeld

17. oktober 2013

1990h

FrkZier skriver:

man kan på trendsales købe en del forskelligt stof, i mindre og lidt større stykker, men ellers tror jeg også meget af det er doneret sengetøj osv

jeg har selv syet en masse savlsmække, suttesnore osv af den anden halvdel af et dynebetræk der er lavet til voksibetræk

når det var smart

Anmeld

17. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

FrkZier skriver:

tusind tak!

ja det er helt vildt!

håber snart i kommer over alt det sygdoms fis!

Tak <3.. Det håber jeg også .. Det har holdt hårdt med sygdom 85% af tiden siden 5. August øv for pokker!!!!!!!!

Anmeld

17. oktober 2013

FrkZier

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak <3.. Det håber jeg også .. Det har holdt hårdt med sygdom 85% af tiden siden 5. August øv for pokker!!!!!!!!

ej hvor det dog også bare skod altså - det virkelig ikke  fair at i skal rammes så hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.