Isaak 5måneder (og det løse) update+billedespam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

FrkZier

Camillos skriver:

Jo tak vi har det så skøønt

hvor dejligt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

1990h

FrkZier skriver:

Undskyld mig...men... hvordan er min baby blevet 5mdr og 1 uge i løbet af de sidste 14dage

Jeg synes det er lidt skræmmende at tiden kan gå så hurtigt, jeg kan jo slet ikke følge med!

Isaak er lige i omegnen af jordens gladeste dreng! han griner HELE tiden og er bare i godt humør 99% af tiden (til modsætning for de 6timers skrigeture hver eeeeeneste dag de første 3-4mdr).. Han er min lille grinebidder

Han er efterhånden ved at være en stor dreng på 7200g & 71cm - stadig en slank dreng, men ikke voldsomt meget mere, han er kommet rigtig godt efter det

Vi er startet på grød her den anden dag; Isaak er IKKE just imponeret over sin mors kogekundskaber.. men jeg håber på han bare lige skal vænne sig til det

Han er til gengæld fuldstændig pjattet med vand han GRINER og smiler helt vildt og angriber koppen når han skal have vand og vil helst selv have lov

Han har længe møvet sig rundt, men bevægelserne bliver mere og mere kontrollerede og det er UMULIGT(!!) at få ham til at blive på sit skumgulv! han er i heeele stuen

Ellers sker der ikke så voldsomt meget, vi hygger os og jeg nyder min barsel med min lille guldklump

og så den længe ventede billedeSPAM!

sikke han vokser den smukke dreng..han er virkelig en flot baby ja, de føles snart ikke som babyer mere

hvor har du købt de der lange "orme" fra småfolk??

Anmeld

15. oktober 2013

FrkZier

1990h skriver:

sikke han vokser den smukke dreng..han er virkelig en flot baby ja, de føles snart ikke som babyer mere

hvor har du købt de der lange "orme" fra småfolk??

ååh tusind tak

arhgmen det helt vildt, de er jo bare slet ikke små hjælpe løse babyer mere - Isaak kan så mange ting, han kan sidde selv, møve sig rundt og næsten kravle.. det simpelthen UBEGRIBELIGT!

Det er en 'snilleslange' hvis du søger 'snille sager' på facebook er der en side med en dame der syer dem

Anmeld

15. oktober 2013

1990h

FrkZier skriver:

ååh tusind tak

arhgmen det helt vildt, de er jo bare slet ikke små hjælpe løse babyer mere - Isaak kan så mange ting, han kan sidde selv, møve sig rundt og næsten kravle.. det simpelthen UBEGRIBELIGT!

Det er en 'snilleslange' hvis du søger 'snille sager' på facebook er der en side med en dame der syer dem

så lidt

hold da op hvor flot..ida kan ikke sidde selv endnu..det kniver lidt med balancen..men hun er meget stærk i ryggen så vil tro hun kan indenfor en måned..hun møver sig også rundt og man tror hun er det ene sted men så hun pludseligt det andet..det sku vildt..men tror der længe til hun kravler..hun rejser sig ikke op på hænderne eller noget..

ja nogle gange savner jeg altså min lille puttebaby..hihi..

årh det må jeg lure..hvad har dine kostet?

Anmeld

15. oktober 2013

Frejsmor

Iih altså hvor bliver han bare stor!!

Dejlige, lækre Isaak - skøn som sin mor!!

Anmeld

16. oktober 2013

FrkZier

1990h skriver:

så lidt

hold da op hvor flot..ida kan ikke sidde selv endnu..det kniver lidt med balancen..men hun er meget stærk i ryggen så vil tro hun kan indenfor en måned..hun møver sig også rundt og man tror hun er det ene sted men så hun pludseligt det andet..det sku vildt..men tror der længe til hun kravler..hun rejser sig ikke op på hænderne eller noget..

ja nogle gange savner jeg altså min lille puttebaby..hihi..

årh det må jeg lure..hvad har dine kostet?

Isaak har også lidt problemer med balancen, hvis jeg sætter ham op ryger han face down - men hvis han selv kommer op sidder han i 10-15sek før han tilter

han er oppe på alle 4 og står og gynger, han har ikke fundet ud af hvordan han kommer frem, men tror ikke der går længe, men nu må vi se

jeg saaavner min lille putte baby, det var så hyggeligt at sove i ske, men det gider hr.Isaak ikke mere

jeg har betalt 130 for den lille som er måske 1,20m og så har jeg betalt 200 for den store der er omkring 1,60m

Anmeld

16. oktober 2013

kriknu

Hvor er han dog bare lækker! 

Men ja tiden går alt for stærkt, synes det var i går jeg skrev 2-mdrs update og i dag er han 4 måneder og 6 dage min lille ludvig <3

Anmeld

16. oktober 2013

Tulipan

Lækre billeder! Han er altså virkelig en køn dreng
Dejligt at han er sådan en glad dreng!

Anmeld

16. oktober 2013

FrkZier

Anonym23 skriver:

Lækre billeder! Han er altså virkelig en køn dreng
Dejligt at han er sådan en glad dreng!

tusind tak

hehe ja det er bare skønt, han er virkelig en lille humørbombe - han skriger af glæder over de mindste ting

Anmeld

16. oktober 2013

FrkZier

kriknu skriver:

Hvor er han dog bare lækker! 

Men ja tiden går alt for stærkt, synes det var i går jeg skrev 2-mdrs update og i dag er han 4 måneder og 6 dage min lille ludvig <3

tusind tak

det er HELT VILDT som tiden flyver!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.