Undskyld mig...men... hvordan er min baby blevet 5mdr og 1 uge i løbet af de sidste 14dage 

Jeg synes det er lidt skræmmende at tiden kan gå så hurtigt, jeg kan jo slet ikke følge med!
Isaak er lige i omegnen af jordens gladeste dreng! han griner HELE tiden og er bare i godt humør 99% af tiden (til modsætning for de 6timers skrigeture hver eeeeeneste dag de første 3-4mdr
).. Han er min lille grinebidder 
Han er efterhånden ved at være en stor dreng på 7200g & 71cm - stadig en slank dreng, men ikke voldsomt meget mere, han er kommet rigtig godt efter det 
Vi er startet på grød her den anden dag; Isaak er IKKE just imponeret over sin mors kogekundskaber.. men jeg håber på han bare lige skal vænne sig til det
Han er til gengæld fuldstændig pjattet med vand
han GRINER og smiler helt vildt og angriber koppen når han skal have vand og vil helst selv have lov
Han har længe møvet sig rundt, men bevægelserne bliver mere og mere kontrollerede og det er UMULIGT(!!) at få ham til at blive på sit skumgulv! han er i heeele stuen
Ellers sker der ikke så voldsomt meget, vi hygger os og jeg nyder min barsel med min lille guldklump

og så den længe ventede billedeSPAM!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld