Anonym skriver:
Det virker måske som et ligegyldigt spørgsmål at være anno for, men jeg har fundet ud af at der er nogle mennesker her i byen hvor jeg bor som har stukket mig ryggen, så derfor har jeg brug for at denne tråd ikke kan findes.
Men vi har efter RIIIIIIGTIG mange problemer med vores underbo, opgivet kampen om at der skal være plads til os alle sammen. og føler nu lidt at vi er tvunget til at flytte her fra så det ikke skal komme til at gå ud over vores barn. Men vores økonomi er ikke umiddelbart til at vi kan ligge til et indskud, men når man skal søge det igennem kommunen kan man så først gøre det når man har FUNDET noget eller kan man godt søge det inden så pengene er klar til når man finder noget. og kan man godt få det til når det er en privat udlejere?
Knus
- hende som ikke føler sig velkommen i sit eget hjem.
I sin tid da jeg fik lånet forgik det sådan:
du skal finde en lejlighed, få lejelkontrakten men du må IKKe skrive under, hvis du nu ik kan få det.... Så aflevere du ansøgningen på kommunen eller ved det bolig selvskab du søger... Efter noget tid, nogle er hurtigere end andre får du besked... Her i kommunen kan man nogle gange godt søge om lån til prrivat udlejer, men ik mange får held af at få lånet... Godkender de lånet kan du skrive under på kontrakten og betaler med et lille beløb hver måned.... Hvis uheldet sku være ide og i bliver nød ril at flytte senere kan du ikke søge et nyt før det andet er betalt ud :-)
håber du/i får held af at finde noget andet for at bo sådan et sted er virkelig et helved
Anmeld