kan man give denne her flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Momo skriver:

Ja da selvfølgelig, hvis hun vil  

Vil ?? Dragten er vel næppe til en teen-ager der har medbestemmelse ! 

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

BellaCiinea

Unalisa skriver:

til en pige ?, altså farven...

Selvfølgelig!

Får pip af de forældre der KUN propper deres piger i lyserødt/pink/lilla

Anmeld

6. oktober 2013

De3Guldklumper

Unalisa skriver:

Sagtens - min den store havde den sidste vinter hvor hun var 5 år.

Lige med flyverdragter går jeg ikke op i farve dog skal lillebror ikke have lyserød eller lilla på. Så får de tilbehør i dreng/pige farver i stedet for.

Anmeld

6. oktober 2013

MortilElias2010

Unalisa skriver:

Selvfølgelig!  Den ser da både fiks og praktisk ud og det vigtigste må da simpelthen være om den kan bruges til formålet. Ikke farven. Syntes det er så uendeligt fjollet det baseres på farver! 

Anmeld

6. oktober 2013

B&J

det kommer an på pigens alder vil jeg sige og om hun kan lig blå

Anmeld

6. oktober 2013

MortilElias2010

IsabellaCiinea skriver:

Selvfølgelig!

Får pip af de forældre der KUN propper deres piger i lyserødt/pink/lilla

Jeg arbejdede i en naturbørnehave sidste år og jeg siger dig det var en UMULIG opgave at finde ud af hvilken dragt der hørte til hvilket barn - ALT var lyserødt og lilla, selv huer, handsker og gummistøvler - og hjemmesko samt tennissko-lignede fodtøj - for INTET af tøjet havde navne i og børnene lagde det IKKE på eller i nærheden af deres rum... og alle drengenés tøj var sort inspireret af Spiderman. Man skulle tro de alle var blevet klonet! Det var et cirkus uden lige  Så ja tak til flere farver! 

Anmeld

6. oktober 2013

BellaCiinea

MortilElias2010 skriver:

Jeg arbejdede i en naturbørnehave sidste år og jeg siger dig det var en UMULIG opgave at finde ud af hvilken dragt der hørte til hvilket barn - ALT var lyserødt og lilla, selv huer, handsker og gummistøvler - og hjemmesko samt tennissko-lignede fodtøj - for INTET af tøjet havde navne i og børnene lagde det IKKE på eller i nærheden af deres rum... og alle drengenés tøj var sort inspireret af Spiderman. Man skulle tro de alle var blevet klonet! Det var et cirkus uden lige  Så ja tak til flere farver! 

Åh gud da!

Sikke et mareridt haha..

Synes piger er flotte i sådan nogle limegrønne og Turkis blå farver osv

Det er super frisk!

Anmeld

6. oktober 2013

Momo

MKBP skriver:

Vil ?? Dragten er vel næppe til en teen-ager der har medbestemmelse ! 

//Mette

Nææ det er det ikke, men jeg mener nu stadig at børn skal ha lov at være med til at vælge, jeg ville ALDRIG putte min datter i en blå dragt hvis hun ikke vil ha blå og det samme med min søn han kommer da heller aldrig i en lyserød hvis han ikke vil ha lyserød på! 

Det da kun sundt for børnene at være lidt selvstændige, alt med måde! 

Og børn i børnehaven har da helt sikkert sin egen smag, det har mine børn da, jeg ved da min datte ville blive røv ked af det hvis hun skulle ha en blå flyverdragt på i børnehaven hver evig eneste dag i børnehaven når hun er TOTAL prinsesse det ville hun bestemt ikke synes var fedt! 

Men hun er også en utrolig selvstændig pige med sine egne meninger og gør alt selv tros hun kun lige er startet i børnehave! 

Anmeld

6. oktober 2013

LilleSmølf

Hvorfor dog ikke?

Hvis vi får en pige næste gang kommer hun altså til at arve en del grønt og blå tøj fra storebror.

Ligesom vores dreng får både rød og lilla på uden problemer.

Det eneste vi holder os fra er baby-lyserød men det er fordi vi ikke kan lide farven. Kommer også til at holde os meget fra det skulle vi få en pige.

Og lige den der farve er flooot. Den ville faktisk være super god til meget pink vanter og hue, eller lilla (:

Anmeld

6. oktober 2013

serinasmor

Sagtens ... men vil sige det kommer an på pigen og din pengepung ...

Her ville den kunne gå 2 veje .. hun kunne enten ELSKE den netop fordi den er blå i den fine klare farve (og så er der sikkert nogle af børnene der siger noget fjollet om drengefarver ovre i børnehaven ) eller NÆGTE at tage den på fordi den har drengefarve - igen børnehavebørnenes indflydelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.