kan man give denne her flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
31 svar
39 synes godt om
6. oktober 2013

Unalisa

til en pige ?, altså farven...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

FogL

Det kan du jo kun selv sige, hvad du synes. Personligt synes jeg godt man kan - det eneste jeg ikke ville gøre er, at give en dreng lyserød eller blomstret på...

Anmeld

6. oktober 2013

isabellasmor

Unalisa skriver:

Sagtens. Men nu går jeg heller ikke op i "drenge og pige farver" . 

Anmeld

6. oktober 2013

TNBC

Unalisa skriver:

jeg kender en pige der har gummistøvler, der er næsten samme farve. en pige der har en brun regndragt. så ja, det synes jeg.

Anmeld

6. oktober 2013

Unalisa

Jeg var bare i tvivl om jeg kunne tillade mig at give hende den på.. den var købt til storbror sidst år og han har stort set ikke brugt den da han også havde 2 andre, så nu er lille søsters dragt klare lol.

Anmeld

6. oktober 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Unalisa skriver:

Jeg var bare i tvivl om jeg kunne tillade mig at give hende den på.. den var købt til storbror sidst år og han har stort set ikke brugt den da han også havde 2 andre, så nu er lille søsters dragt klare lol.

Tillade dig ?? Det er da kun dig der bestemmer  Den er da så fin til en pige !!!

//Mette

Anmeld

6. oktober 2013

FogL

Unalisa skriver:

Så synes jeg ikke der er noget problem Bare giv hende en lyserød hue, røde gummistøvler og lilla vanter - så har du næsten molostilen! LOL

Anmeld

6. oktober 2013

Momo

Ja da selvfølgelig, hvis hun vil  

Anmeld

6. oktober 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Sagtens. Men nu går jeg heller ikke op i "drenge og pige farver" . 

Det samme her

Anmeld

6. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nej. Jeg ville prøve og sælge den videre da jeg ved at min datter vil blive dybt ulykkelig hvis hun fik en flyverdragt i den farve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.