Forkælet eller priviligeret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Becks

Miamaja skriver:

ogsaa her. guldklumpen og mig faar tit alt muligt.

hey havde du forrestebn en god ferie i florida og kom du godt hjem?

Jo tak, var rigtig dejligt, vi kom ind i en lille tornado, hvor vores bil lige drejede rundt engang, men udover det, en rigtig dejlig ferie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Cris

Jo, min mor gøre alt, hvad hun kan. Hun kan desværre ikke meget med så en lille pension hun får. Men hun vil så gerne give så meget til min søster og mig og børnebørn. Jeg synes ikke, at jeg er forkælet på den måde, for hun har opdraget os på en anden måde og økonomisk var der ikke meget. Hun har lært os meget mht penge og vi kraver ALDRIG noget fra hende. Det er så dejligt at se, at hun vil hjælpe så meget. Det varmer mig i mit hjerte at se, hvor meget hun egenligt går og tænker på os.

Anmeld

21. juli 2009

Kaufie

Dejligt med forældre der kan og vil hjælpe!!

Selv er mine forældre også i den gavmilde ende - omend slet ikke i den dur med hus og bil - men min søster og jeg fik ½ af deres SP penge - hvilket gav stor jubel her!!

Så selv mindre gaver kan give glæde - når man bare ved de kommer fra hjertet.

Anmeld

21. juli 2009

SHERO

Puhh min lillebror og mig er nok det man kalder FORFÆRDELIG forkælet...
Min lillebror en del mere end jeg, men mest fordi jeg føler hurtigt jeg udnytter min far, så beder sjældent om noget, og takker også tit nej hvis han tilbyder..
Han er lidt sjov min far, han bliver ringer næsten altid omkring d. 20. i hver måned og spørg om jeg ikke mangler penge, selvom jeg gang på gang siger at jeg har xxxx antal kr tilbage, bliver han helt mut, og så sker det alt for tit han lige sætter lidt penge ind.
Vi har til konfirmation i år hvor han ringede og sagde han liiiige havde sat 4000 kr ind på min konto så jeg kunne købe et sæt tøj til konfirmationen..

Min lillebror udnytter det desværre, han bor stadig hjemme (han er 21) betaler ikke husleje, er arbejdsløs, tror han får mellem 5.000-10.000 om måneden af min far, han har lige fået den 3. bil af ham, min far betalte knap 40.000 kr til et "job" han havde fået i udlandet, men som han pludselig ikke ville alligevel efter 3 uger...

Da han snakkede med min mor om at jeg var gravid sagde han: tjah så bliver det vel barnevogn og bil jeg skal hoste op med. Har principielt sagt nej til hjælp fra ham, ønsker mig fødselsdags gaver men mere vil jeg ikke have fra ham.

Jeg er utrolig glad for min far, og sætter stort pris alt hans hjælp i gennem mit liv. Men lidt skidt har det altså også været, svært (dengang) at søge job som 21 årig uden noget erfaring what so ever...

Anmeld

21. juli 2009

lonemus

Eva skriver:

Dejligt-smiler-
Jeg ved ikke om mine har så meget at gøre godt med, de hjælper der de kan og vil og jeg forventer intet-smiler
De har købt hus til min søster og jeg, så det er jo en super måde at hjælpe på..
Knus..

Det må være nogle enormt velhavende forældre du har, siden de kan købe et hus til både dig og din søster + alle de løse ting.........

Det tror jeg ikke lige mine forældre har råd til - men er sikker på de ville gøre det, hvis de havde og jeg havde brug for det

Knus

Anmeld

21. juli 2009

Dansker i England

Wow er lidt imponeret/overrasket over alle de ting jeres respektive forældre gør for jer.
Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 17 og har næsten ingen hjælp/støtte fået af mine forældre siden, selvom de har penge nok. Jeg kommer ikke til at modtage en krone til babyen, når h*n kommer, og i de år jeg har boet i udlandet har de aldrig tilbudt at betale min rejse for at komme og besøge dem i Danmark - det har altid været for mine egne penge, jeg har rejst.
Så jeg vil bare opfordre jer til at være meget taknemmelige for alt, de giver jer.

Anmeld

21. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nææ... synes nu ikke jeg har været specielt heldig Har ikke det bedste forhold til mine forældre, og har i lange perioder af mit voksenliv ikke haft kontakt til dem overhovedet. Nu ses vi engang imellem... men kun for børnenes skyld.
Nu vil jeg i stedet være alt det for mine egne børn som jeg selv har manglet.

Og i øvrigt så synes jeg det er fedt at du påskønner det dine forældre gør for jer og ikke bare tager dem for givet 

Anmeld

21. juli 2009

Mormilla

Jeg elsker min mor, hendes kæreste, min far og han`s kone. De er der altid for mig, min mand og Patrick når vi har brug for hjælp...

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Det må være nogle enormt velhavende forældre du har, siden de kan købe et hus til både dig og din søster + alle de løse ting.........

Det tror jeg ikke lige mine forældre har råd til - men er sikker på de ville gøre det, hvis de havde og jeg havde brug for det

Knus

Mon ikek de har en bank..-smiler
De har faktisk selv et hus, et sommerhus, to sommerhus grunde og to huse...men de er bestemt ikke velhavdende, langt fra...tror bare ikke de har noget videre gæld og så et hus de har haft i mange år, så giver det vidst mulighed for forskellige invisteringer...og der er jo ikke noget så fornuftigt -smiler- som at smide enge i mursten...men velhavende...niks, desværre ikke-griner-
Tingene til huset kan de trække fra og giver jo lidt ekstra til husets værdi også...
Knus..

Anmeld

21. juli 2009

Miamaja

Beck skriver:

Jo tak, var rigtig dejligt, vi kom ind i en lille tornado, hvor vores bil lige drejede rundt engang, men udover det, en rigtig dejlig ferie...

uha uha. ja de har nogle vilde tornadoer dernede. de pakker gerne deres ting et par gange om aaret dem der bor der. alt afhaengig af om der bliver tale om evakuering. godt I klarede den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.