Puhh min lillebror og mig er nok det man kalder FORFÆRDELIG forkælet...

Min lillebror en del mere end jeg, men mest fordi jeg føler hurtigt jeg udnytter min far, så beder sjældent om noget, og takker også tit nej hvis han tilbyder..
Han er lidt sjov min far, han bliver ringer næsten altid omkring d. 20. i hver måned og spørg om jeg ikke mangler penge, selvom jeg gang på gang siger at jeg har xxxx antal kr tilbage, bliver han helt mut, og så sker det alt for tit han lige sætter lidt penge ind.
Vi har til konfirmation i år hvor han ringede og sagde han liiiige havde sat 4000 kr ind på min konto så jeg kunne købe et sæt tøj til konfirmationen..
Min lillebror udnytter det desværre, han bor stadig hjemme (han er 21) betaler ikke husleje, er arbejdsløs, tror han får mellem 5.000-10.000 om måneden af min far, han har lige fået den 3. bil af ham, min far betalte knap 40.000 kr til et "job" han havde fået i udlandet, men som han pludselig ikke ville alligevel efter 3 uger...
Da han snakkede med min mor om at jeg var gravid sagde han: tjah så bliver det vel barnevogn og bil jeg skal hoste op med. Har principielt sagt nej til hjælp fra ham, ønsker mig fødselsdags gaver men mere vil jeg ikke have fra ham.
Jeg er utrolig glad for min far, og sætter stort pris alt hans hjælp i gennem mit liv. Men lidt skidt har det altså også været, svært (dengang) at søge job som 21 årig uden noget erfaring what so ever...
Anmeld