Forkælet eller priviligeret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Jeg drømmer virkelig helt seriøst om en kæmpestor kummefryser... Er det ikke en syg ting at drømme om når man kan få så meget andet der er meget sjovere og luksus-agtigt?

Men mine forældre er også vildt søde - Måske skulle jeg huske fars og mors dag næste år...?

Altså-smiler- jeg har jo selv savnet en sådan, så kan godt følge dig..er så meget nemmere at kunne købe og fylde fryseren med gode tilbud og så bare have det man skal bruge-smiler
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Mette+Mathias

Eva skriver:

jeg har i hvert fald de skønneste forældre-smiler
Jeg har længe været træt af mit køleskab med halv fryser og halv køl.....nu har mine søde forældre så lige købt sprit ny emhætte, skabsfryser og STORT køleskab så der er plads til det hele....ih, det er bare så skønt, får det hele i morgen og måtte lige dele det med Jer...

Andre som også bare har været heldige med deres forældre.?..-smiler

Knus Eva...

Hold da op nogle søde forældre du har!!

Mine forældre er også søde og rare og passer børnene, hvis vi beder om det, -men de har aldrig hjulpet os økonomisk, - aldrig nogensinde, - men det har vi da heldigvis heller ikke haft behov for, vi har kunnet betale selv.

Da min svigerfar blev 60 fik han sin livsforsikring udbetalt og inviterede hele familien (3 børn + familie) på ferie, og året efter fik vi allesammen 5.000. (altså de 3 børn) til sommerferien, - men derudover har vi aldrig fået noget, - de inviterer ikke engang på aftensmad bare en enkelt gang om året, - så nu har jeg også stoppet vores invitationer, - de har - skisme - mere tid til at lave mad end jeg, eftersom de begge er pensionister og er raske og friske.

Anmeld

21. juli 2009

Bom

Jeg har også bare de bedste forældre og svigerforældre.....

Da vi købte vores hus, kajonerede (staves?) mine forældre med 50.000, da vores bankdame ikke troede vi kunne klare os for 2000 i mdr mens jeg studerede... Min mor betalte også en tandlæge regning for mig da jeg var under uddannelse, vores økonomi var ikke stærk nok til uforudsete udgifter..
Og da jeg blev 21 år, ønskede jeg mig brændende et drivhus til min nye have, som min far havde anlagt for os med træ og det hele (gratis), men drivhuset gav mine svigerforældre mig, da de vidste vi ikke fik råd de første par år..

Og igår fik jeg en sms fra min Mor, hvor der stod: Far savner sin lille skat, kommer hun snart på besøg?? (De var lige kommet hjem fra 14 dages ferie i tyrkiet)
Så jeg synes bare at min forældre og svigerforældre er de bedste i verden..

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Dejligt med så mange skønne forældre-smiler
Jeg har aldrig modtaget kontanter fra mine og det ville jeg synes var mærkeligt, men måske det bare er fordi at det er jeg ikke vant til at man gør..-smiler
De hårde hvidevare jeg får er også bare til huset, så de følger mig jo ikke...på den anden side er hus og alt hvad de er i det, jo mit engang-smiler
Jeg værdsætter mest alt det de gør for mine børn....og for at gøre deres liv nemmere og bedre..
Knus Eva..

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

Hold da op nogle søde forældre du har!!

Mine forældre er også søde og rare og passer børnene, hvis vi beder om det, -men de har aldrig hjulpet os økonomisk, - aldrig nogensinde, - men det har vi da heldigvis heller ikke haft behov for, vi har kunnet betale selv.

Da min svigerfar blev 60 fik han sin livsforsikring udbetalt og inviterede hele familien (3 børn + familie) på ferie, og året efter fik vi allesammen 5.000. (altså de 3 børn) til sommerferien, - men derudover har vi aldrig fået noget, - de inviterer ikke engang på aftensmad bare en enkelt gang om året, - så nu har jeg også stoppet vores invitationer, - de har - skisme - mere tid til at lave mad end jeg, eftersom de begge er pensionister og er raske og friske.

De er de bedste fordi de altid er der når jeg har brug for det...men de har heller aldrig bidraget økonomisk eller givet mig penge...
Det her er jo sådan set også deres og til deres hus, som de jo købte så jeg havde et sted at bo...så det er jo gjort og købt til mig, men er jo deres...gav det mening-griner- men penge behøver jeg heller ikke af dem og vil også gerne klare mig selv...men på den her måde hjælper de, men det koster dem jo intet på sigt, tværtimod, og det har jeg det godt med...synes ikke de skal bruge deres penge på mig, eller mine søstre...nej, de skal da forkæle dem selv..
Knus Eva...

Anmeld

21. juli 2009

Mca<3

Jeg har slet ingen forældre   Så forkæler da bare mig selv ...

Anmeld

21. juli 2009

Lise

Eva skriver:

Dejligt med så mange skønne forældre-smiler
Jeg har aldrig modtaget kontanter fra mine og det ville jeg synes var mærkeligt, men måske det bare er fordi at det er jeg ikke vant til at man gør..-smiler
De hårde hvidevare jeg får er også bare til huset, så de følger mig jo ikke...på den anden side er hus og alt hvad de er i det, jo mit engang-smiler
Jeg værdsætter mest alt det de gør for mine børn....og for at gøre deres liv nemmere og bedre..
Knus Eva..

Uha, jeg har modtaget mange kontanter   Faktisk fik jeg lommepenge til jeg var 28 - ti år efter jeg flyttede hjemmefra - fordi min mor synes det var så forfærdeligt for mig at jeg ikke havde så mange penge. Men det havde jeg heller ikke... kunne sagtens undvære dem, men de hjalp da lidt til hver måned. Får da også lidt her og der. Så sent som i lørdags kom min mor med en 500 kr, da hun ville finansiere noget af Simons 2-års fødselsdagsfest... Det er dejligt, for vi er altid lidt på røven og har et stramt budget, og jeg ved at hun elsker at forkæle og har pengene - og det betyder at jeg stadig har penge på madkontoen sidst på måneden...

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Lise skriver:

Uha, jeg har modtaget mange kontanter   Faktisk fik jeg lommepenge til jeg var 28 - ti år efter jeg flyttede hjemmefra - fordi min mor synes det var så forfærdeligt for mig at jeg ikke havde så mange penge. Men det havde jeg heller ikke... kunne sagtens undvære dem, men de hjalp da lidt til hver måned. Får da også lidt her og der. Så sent som i lørdags kom min mor med en 500 kr, da hun ville finansiere noget af Simons 2-års fødselsdagsfest... Det er dejligt, for vi er altid lidt på røven og har et stramt budget, og jeg ved at hun elsker at forkæle og har pengene - og det betyder at jeg stadig har penge på madkontoen sidst på måneden...

Dejligt-smiler-
Jeg ved ikke om mine har så meget at gøre godt med, de hjælper der de kan og vil og jeg forventer intet-smiler
De har købt hus til min søster og jeg, så det er jo en super måde at hjælpe på..
Knus..

Anmeld

21. juli 2009

Miamaja

Beck skriver:

Ih nogle skoenne foraeldre, fede ting du har faaet

Jep, har den bedste far og papmor, de goer alt for mig, elsker dem sa hoejt

Knus

ogsaa her. guldklumpen og mig faar tit alt muligt.

hey havde du forrestebn en god ferie i florida og kom du godt hjem?

Anmeld

21. juli 2009

Lise

Eva skriver:

Dejligt-smiler-
Jeg ved ikke om mine har så meget at gøre godt med, de hjælper der de kan og vil og jeg forventer intet-smiler
De har købt hus til min søster og jeg, så det er jo en super måde at hjælpe på..
Knus..

Ja, det er da en rigtig skøn måde at hjælpe til på, når de har muligheden...

Mine forældre købte også en lejlighed til mig i Kbh for at jeg kunne slippe væk fra lejede værelser fra mærkelige udlejere på Vesterbro  Og så endte det jo også med at blive en god investering for dem, selvom de solgte mens markedet i dén grad var nedadgående..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.