Forkælet eller priviligeret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
30 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Honningblomst

jeg har i hvert fald de skønneste forældre-smiler
Jeg har længe været træt af mit køleskab med halv fryser og halv køl.....nu har mine søde forældre så lige købt sprit ny emhætte, skabsfryser og STORT køleskab så der er plads til det hele....ih, det er bare så skønt, får det hele i morgen og måtte lige dele det med Jer...

Andre som også bare har været heldige med deres forældre.?..-smiler

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Becks

Ih nogle skoenne foraeldre, fede ting du har faaet

Jep, har den bedste far og papmor, de goer alt for mig, elsker dem sa hoejt

Knus

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Lækkert.

Ja, elsker mine forældre og de hjælper altid når der er mørke tider.

Da jeg skulle flytte fra min x boede jeg i deres sommerhus indtil jeg fik en ny lejlighed som de hjalp med.
Da jeg fik læreplads som krævede bil, fik jeg deres den ene.
Da jeg blev syg og ik fik det vilde i sygepenge hjalp de med penge til mad osv.
Da jeg fik smadret forenden af bilen, fik de det lavet for mig da jeg ik selv havde råd.
Da jeg en måned ik fik penge og Frank heller ik gjorde hjalp mine forældre os så vi havde til mad og husleje osv.
Da Emil skulle døbes betalte de maden for os, var en lav perioede for os.

Skal så siges at de hjælper kun hvis det virkelig er nødvendigt.

Anmeld

21. juli 2009

saxa

Nej JEG har de skønneste forældre (mor og papfar) De er der ALTID for både mig og min kæreste (og self. Yasmin) og det er uanset hvad.. 
Men hvor er det skønt med sådan nogle dejlige forældre...
Hvor fedt med nogle nye ting -kan godt forstå du glæder dig..

Knus Marianne - som fik spisebord, stole og lysekrone fordi de syntes vi manglede det og en bærbar af min papfar fordi jeg blev optaget på seminariet

Anmeld

21. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Du er møgforkælet!!!!

Rosa - som selv har et lille køleskab med lille fryser...

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Du er møgforkælet!!!!

Rosa - som selv har et lille køleskab med lille fryser...

Hæhæ...bare jeg ikke er spoleret og ikke mindst tager det som en selvfølge-smiler- så er det ok at være forkælet, ikke-...

Anmeld

21. juli 2009

Lise

Det er skønt med forældre der hjælper  Jeg har selv verdens bedste forældre, og jeg får helt sikkert hvad der tilkommer mig. Jeg bliver meget forkælet, og det samme gør min søn... F.eks. har mine forældre betalt for vores badeværelse, da vi pludselig skulle have nyt (opdagede det lækkede ind til vores nye køkken) - og min far brugte 14 dage på at hjælpe med at lave det. Meget af mit tøj har min mor betalt, og for hendes sp penge får jeg en lillemor-bil, da mit arbejde snart flytter til en adresse længere væk, som er meget besværlig for mig at komme til med det offentlige (vi har en bil, men det er arbejdsbetalt firmabil, som min kæreste bruger hver dag)... Men de har råd, og vil gerne hjælpe - og det får de lov til  

Og så opdagede min kæreste lige idag at hans far havde indsat knap 60.000 kr på hans konto, som et arveforskud. Uden advarsel. Sikken rar svigerfar

Anmeld

21. juli 2009

Moderator

Hæhæ...bare jeg ikke er spoleret og ikke mindst tager det som en selvfølge-smiler- så er det ok at være forkælet, ikke-...

Jeg drømmer virkelig helt seriøst om en kæmpestor kummefryser... Er det ikke en syg ting at drømme om når man kan få så meget andet der er meget sjovere og luksus-agtigt?

Men mine forældre er også vildt søde - Måske skulle jeg huske fars og mors dag næste år...?

Anmeld

21. juli 2009

Moderator

Lise skriver:

Og så opdagede min kæreste lige idag at hans far havde indsat knap 60.000 kr på hans konto, som et arveforskud. Uden advarsel. Sikken rar svigerfar

Nøøøjjj hvor er I heldige!!!

Anmeld

21. juli 2009

Lise

Rosa skriver:

Nøøøjjj hvor er I heldige!!!

Ja, det er super fedt!!!

Nu skal vi have isoleret hus og lave bryggers...og så er de penge vel brugt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.