Tulle28 skriver:
Nu skrev du selv Google søgning og dette var, hvad jeg lige fik op:
https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbo gen/oere-naese-hals/tilstande-og-sygdomme/oevrige- sygdomme/halscyster-mediane-og-laterale/
Jeg forstår ikke halvdelen, men vigtigst er at det ikke lyder helt usædvanligt.
Du er sikkert ekspert i cyster efter dette forløb, så du ved sikkert det meste allerede tænker jeg
Men som en anden også skriver, man skal have et godt helbred for at blive syg i DK eller have nogen som man tale ens sag
Du skal blive ved med at kæmpe for at få nogle svar, så du kan få lidt ro i maven. Det må være hæsligt at gå gennem sådan et forløb med sit barn
God bedring

Mange tak...
Jeg kan ikke komme ind på linket fra telefonen, men tror jeg har læst det..
Ja jeg efter hånden meget om halscyster.. Hehe..
Jeg tror jeg søger noget der kunne være årsag til at det bliver ved at vende tilbage.
Og så kom jeg i tanke om at der på intet tidspunkt er nogen der har sagt 'så er det bekræftet, det er en median halscyste' men mange der har sagt 'der er ikke noget der entydigt bekræfter det er en cyste men pga placeringen går vi ud fra det'
Jeg har også fået bekræftet at det har været et langt atypisk forløb..
Det ER hæsligt... En ting er narkoserne og 'livet' på hospitalet. Men det værste er alle se utallige gange jeg har måtte fiksere ham til undersøgelse som oven i købet gør ondt, det er overgreb. Jeg får det helt dårligt ved tanken.. Jeg har måtte bremse læger i at ville stikke i den uden bedøvelse, kun ved at holde ham fast. Og så sent som i torsdags da han blevet skannet var han så ulykkelig og kigget bare på mig og sagde nej nej nej.. også her måtte jeg sige fra overfor lægen og sige 'så får du ikke mere tid', hvad forventer de af et barn der har ventet i 5 timer?! At han vil sidde stille og smile imens de trykker på hans betændte byld?!..
Vi har været på hospitalet 23 gange. Kørt 1400 km til sygehuse. Når vi kommer ind på afdelingen løber Magnus hen til køleskabet og vil have milkshake (det får han kun der).
Puha det er bare noget lort!
Anmeld