Holbæktrunten skriver:
Mandlig koster en lulle smule... Men det er ikke dyrt. Mener det er 4 uger for 50 kr eller sådan noget...
Kikkede også selv på shape up appen, men synes madlog er nemmere og mere overskuelig - de har vist også en app.
En af de funktioner jeg var glad for på madlog er at man kan skrive en hel opskrift ind (fx kødsovs) og så bare øse en portion op og skrive ind. Kræver lidt arbejde til at starte med, men så er det nemt derfra.
Jeg synes det var hårdt fordi at jeg skulle vænne min mave til mindre portioner mad. Det tager tid. Plus at jeg gik fra absolut ingen motion til minimum en time om dagen, for at få KJ nok til at jeg synes jeg kunne spise mig mæt om aftenen. Og ville også gerne have plads til lidt chokolade eller andet godt engang imellem - og det må man jo så arbejde for 
Men når først man har sat sig ind i det og fundet de fødevarer der passer til ens behov og livsstil er det nemt ig overskueligt.
Da jeg havde tabt mig det jeg skulle var min mæthedsfoenemmelse reguleret, min sukkertrang minimeret og havde fundet nye interessante fødevarer og opskrifter til familiens hverdag. Så det var intet problem at holde vægten. Når man ikke skal tabe sig mere, får man jo "forærende" nogle KJ, så det er selve vægttabet der er lidt hårdt...
vil også sige at jeg gjorde det på den hårde måde - satte den til at jeg skulle smide et kg om ugen, fordi at jeg vidste at det var det der skulle til for at holde motivationen. plus at jeg ønskede at spise relativt normalt sammen med resten af familien om aftenen, ville ikke have at det skulle gå ud over dem at jeg havde været et madøre.
Mange tak for inputtet
Jeg forsøger mig nu med app'en Myfitnesspal, og indtil videre er det gået godt i dag.
Jeg synes det er sjovt, og har skruet indtaget ned til kun 1200kcl. Så må jeg se hvordan det går - vil jo heller ikk have, at kroppen går fuldstændig i stå, så må se om det er for meget at sætte den ned, eller om jeg lige skal rykke den en tand op. Men vil jo gerne have det til at rykke nogle vegne, så nu ser jeg 
Kan være jeg skal indtage en smule mere, når jeg også begynder at motionere - lige nu bruger jeg jo ikk så mange kalorier 
Anmeld