Anonym skriver:
Jeg har lige citetet noget fra sundhedsguide:
Første symptomer på PCO
De første symptomer kan hos nogle ses allerede i 14-års alderen og kan vise sig som:
-
Uregelmæssige menstruationer, ofte med lange perioder mellem dvs. mindre en 6 menstruationer på et år eller måske helt ophørt menstruation. Mere regelmæssige men kraftige menstruationer ses også. hvis det fortsætter som nu vil jeg kun have mens seks gange om året.
-
Tendens til vægtøgning - især som "æblefacon" jeg har taget på gennemdet seseneste år. Men har altid haft æble facon
-
Tendens til øget behåring det har jeg ikke.
-
Tendens til uren hud jeg er begyndt at have neget uren hud i ansigtet gennem de seneste tre måneder
-
Forhøjede androgener (ses ved kontrol af blodprøver) det ved jeg ikke
Andre symptomer på PCO
Herudover fortæller rigtig mange kvinder med PCOS, at de har tendens til:
-
Træthed jeg er generelt meget træt. Menbdet er blevet værre efter p-pillestop
-
Hovedpine jeg døjer meget med hovedpine hvilket jeg ellers aldrig har døjet med
-
Hedeture nej
-
Sukker-"narkomani" kommer an på hvad man ligger i det. Har på et tidspunkt været bange for sukkersyge. Og gå faktisk i panik hvis ikke der er slik i huset.
-
Manglende mæthedsfornemmelse ja. Det har jeg døje med i mange år uden der er fundet en grund. Hvis jeg giver lov kan jeg spise indtil jeg kaster op. Siger ofte egter jeg har spist to solide portioner at jeg ikke kan mærke jeg har spist.
-
øvnproblemer nej
Ved ikke om det hjalp? Har svaret ud fra symptomerne. 
Jeg svare nedenfor med STORE bogstaver så.det ikke bliver helt roet..
Jeg har lige citetet noget fra sundhedsguide:
Første symptomer på PCO
De første symptomer kan hos nogle ses allerede i 14-års alderen og kan vise sig som:
Uregelmæssige menstruationer, ofte med lange perioder mellem dvs. mindre en 6 menstruationer på et år eller måske helt ophørt menstruation. Mere regelmæssige men kraftige menstruationer ses også. hvis det fortsætter som nu vil jeg kun have mens seks gange om året.
DET KAN SNILDT SKYLDES DIT STOP PÅ P-PILLER, SÅ DET ER HELT NORMALT.
Tendens til vægtøgning - især som "æblefacon" jeg har taget på gennemdet seseneste år. Men har altid haft æble facon Tendens til øget behåring det har jeg ikke.
LANGT STØRSTEDELEN AF OVERVÆGTIGE KVINDER ER ÆBLEFORMET.
Tendens til uren hud jeg er begyndt at have neget uren hud i ansigtet gennem de seneste tre måneder
P-PILLE STOP. MIN HUD EKSPLODEREDE DA JEG STOPPEDE MED O-PILLER.
Forhøjede androgener (ses ved kontrol af blodprøver) det ved jeg ikke
Andre symptomer på PCO
Herudover fortæller rigtig mange kvinder med PCOS, at de har tendens til:
Træthed jeg er generelt meget træt. Menbdet er blevet værre efter p-pillestop
IGEN KAN DETTE SKYLDES DEN SVINGENDE HORMONBALANCE DU HAR I KROPPEN EFTER DU ER STOPPET PÅ P-PILLER.
Hovedpine jeg døjer meget med hovedpine hvilket jeg ellers aldrig har døjet med
IGEN KAN DETTE SNILDT SKYLDES, AT DINE HORMONER ARBEJDER OÅ HØJTRYK.
Hedeture nej
Sukker-"narkomani" kommer an på hvad man ligger i det. Har på et tidspunkt været bange for sukkersyge. Og gå faktisk i panik hvis ikke der er slik i huset.
DETTE ER TYDELIGT IKKE ET PROBLEM FOR DIG, HAR SELV PCO OG GAR IKKE SVÆRT VED AT BESKRIVE BEGREBET SUKKER-NARKOMANI.
Manglende mæthedsfornemmelse ja. Det har jeg døje med i mange år uden der er fundet en grund. Hvis jeg giver lov kan jeg spise indtil jeg kaster op. Siger ofte egter jeg har spist to solide portioner at jeg ikke kan mærke jeg har spist.
HVIS DET ALTID HAR VÆRET SÅDAN SKYLDES DET MÅSKE, AT DU HAR VÆRWT VANDT TIL AT SPISE 'MEGET' OG DERVED UDVIDET DIN MAVESÆK, OG FLYTTET GRÆNSEN FOR DIN MÆTHED?
Søvnproblemer nej
Ved ikke om det hjalp? Har svaret ud fra symptomerne
ALLE DINE 'SYMPTOMER' KAN FORKLARES RATIONELT, SÅ PAS PÅ IKKE AT FÅ GJORT DIG SELV SYG. MAN KAN TIT FÅ OVERBEVIST SIG SELV OM EN MASSE TING..
TVIVLER PÅ AT DIN LÆGE VIL GØRE NOGET FØR EFTER 12 MÅNEDER, DA DET ER HELT NORMALT, AT EBS CYKLUS FØRSY BLIVER 'NORMAL' DEREFTER.
MEN IGEN SÅ KAN DET JO IKKE SKADE, HAN FORTÆLLER NOK BARE AT DU SKAL KOMME IGEN