Kan man godt tillade sig at kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.065 visninger
26 svar
5 synes godt om
5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen i dejlige baby-brugere

Som skrevet i overskriften: Kan jeg godt tillade mig at kontakte lægen nu?

Jeg stoppede p-piller i april, og har siden kun haft mens tre gange. Sidste cyklus var 65 dage, og jeg sidder nu på cyklusdag 32. Det skal lige siges, at jeg lige har taget en test, som var helt negativ. 

Kan jeg godt kontakte lægen med henblik på at blive udredt for pco? Eller skal der går længere tid, inden man kontakter lægen? 

Håber i kan/vil hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

...,

Der kan gå op til et år før din mens er normal igen, det gjorde der med mig.. De første 2 gange var min cyklus på omkring 86 dage og efter det blev den så mere og mere normal

Et halvt år vil jeg mene er alt for kort tid

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Februar-Baby<3 skriver:

Der kan gå op til et år før din mens er normal igen, det gjorde der med mig.. De første 2 gange var min cyklus på omkring 86 dage og efter det blev den så mere og mere normal

Et halvt år vil jeg mene er alt for kort tid

Okay syntes bare at have læst om flere der gjorde det efter et halvt år. Men må væbne mig med tålmodighed.

Anmeld

5. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Okay syntes bare at have læst om flere der gjorde det efter et halvt år. Men må væbne mig med tålmodighed.

Der er flere faktorer, der kan spille ind, f.eks. alder. Hvor gammel er du?

Anmeld

5. oktober 2013

Team Putte

Anonym skriver:

det skader jo aldrig at ringe til din læge og høre der er forskel på hvornår hvilke læger gør hvad så måske du har en der gerne vil udrede allerede

Anmeld

5. oktober 2013

Team Putte

Anonym skriver:

det skader jo aldrig at ringe til din læge og høre der er forskel på hvornår hvilke læger gør hvad så måske du har en der gerne vil udrede allerede

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Der er flere faktorer, der kan spille ind, f.eks. alder. Hvor gammel er du?

Jeg er 24.

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Tak for lidt medvind ej. Er glad for, at folk deler deres syn negativ som positiv

Skal snakke med lægen i næste uge så måske det er værd at nævne.

Anmeld

5. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er 24.

Det er meget ungt i denne sammenhæng. Har du tegn på PCO?

Anmeld

5. oktober 2013

Kløver

Rockertand skriver:

Det er meget ungt i denne sammenhæng. Har du tegn på PCO?

Jeg var også 24 da jeg blev udredt for pcos, og var indenfor 6 mdr jeg blev henvist, netop pga den lange cyklus, fik at vide pco er noget man altid har haft da det er en hormonel ubalance, der kan blive forværret feks ved vægtøgning eller alder osv, men at man ikke pludselig får pco jeg har både pco og pcos, hved ikke hvad betydning det har når man har begge og hvad forskellen er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.