aarstiderne.com - Anbefalinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

Muffin_girl

modesty skriver:

Min erfaring er at prisen er den samme som hvis man køber økologisk i Irma. Men variationen i kasserne er større og man får ting som man ikke kan købe i supermarkederne. Det er rigtigt at der i frugtkasserne tit er overmoden frugt, men jeg tror at det er svært at undgå når det er økologisk. De er meget gode til at give penge retur hvis der er problemer.

Med grønsagskassen har vi aldrig oplevet overmodent grønt.

Det lyder godt !

Men ja tror du har ret i det med når det er økologisk.. men vil egentlig helst have grøntsager. Og ikke frugt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Menne

Aalborg_Pigen skriver:

Hvorfår dårlige erfaringer i aalborg området?

Vi oplevede bare, da vi flyttede til Aalborg at grøntsagerne var mindre friske. Fik leveret brune bananer, stødte æbler og salat som ikke var særlig sprødt. Jeg klagede flere gange, og hver gang fik undskyldning og vi trukket fra regningen.. Men tilsidst opsagde jeg, da man jo forventer god kvalitet til de forholdsvis høje priser..

I Viborg var deres frugt og grønt til gengæld altid super frisk oglækkert.. 

Blot min erfaring 

Anmeld

7. oktober 2013

Muffin_girl

Menne skriver:

Vi oplevede bare, da vi flyttede til Aalborg at grøntsagerne var mindre friske. Fik leveret brune bananer, stødte æbler og salat som ikke var særlig sprødt. Jeg klagede flere gange, og hver gang fik undskyldning og vi trukket fra regningen.. Men tilsidst opsagde jeg, da man jo forventer god kvalitet til de forholdsvis høje priser..

I Viborg var deres frugt og grønt til gengæld altid super frisk oglækkert.. 

Blot min erfaring 

Ej hvor mystisk.. Det håber jeg ikke. 

Nu har jeg bestilt 2 ting. En kedelig kasse og en kål kasse. Så må vi se. Ellers må jeg tage kampen op med dem. 

Anmeld

7. oktober 2013

Menne

Aalborg_Pigen skriver:

Ej hvor mystisk.. Det håber jeg ikke. 

Nu har jeg bestilt 2 ting. En kedelig kasse og en kål kasse. Så må vi se. Ellers må jeg tage kampen op med dem. 

Ja, jeg håber du blir godt tilfreds  Det er vel snart et år siden jeg fik sidst, så måske har de oppet sig i Aalborg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.