aarstiderne.com - Anbefalinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

Muffin_girl

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Vi får den der hedder Verdenskassen. 3 aftenmåltider til 2 voksne.

Vi er supertilfredse, dog med et lille minus at der ofte ikke er særlig meget kød med pr. person. Men så kan man jo spæde lidt til selv 

Det er fedt at prøve en masse nye forskellige ting hver uge. Der har kun sjældent været en vare som var dårlig, ikke noget jeg har gidet klage over. 

Det bliver leveret i en flamingokasse med is i, altså de varer som skal holdes på køl, resten af varerne er leveret i en kasse. Her henover sommeren har det slet ikke været et problem med varmen, de sørger også for at stille den i skygge/ i vores skur. 

Vi er meget tilfredse med dem..

D.

Det lyder spændende  

Overvejer også at prøve de madkasser..

Jeg er bare mest bekymret for om at frugt/grønt skal stå i den trækasse i solen.. Vi bor i rækkehus med et skur som ligger for enden af vejen. Og ved ikke om den kan sættes der .. Ellers tænkte jeg egentligt bare at den skulle sættes foran vores hoveddør ? Ved bare ikke hvor længe det står der ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Lone Jakobsen

jeg har prøvet det en enkelt gang, og må indrømme at jeg ikke helt synes at pris og kvalitet hænger sammen. frugten var lidt kedelig og slet ikke den (over)pris værd.

Anmeld

6. oktober 2013

Martin Dyrhøj

Jeg synes personligt ikke det er pengene værd. Jeg foretrækker at spare pengene og selv bevæger mig ned i det lokale supermarked.

Anmeld

7. oktober 2013

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

jeg har prøvet det en enkelt gang, og må indrømme at jeg ikke helt synes at pris og kvalitet hænger sammen. frugten var lidt kedelig og slet ikke den (over)pris værd.

Hmm det er da en træls oplevelse..

Men grunden til jeg vil prøve, og give de ekstra penge er fordi vi ikke får nok grøntsager herhjemme, og jeg er for dårlig til at finde på noget.. 

Anmeld

7. oktober 2013

Muffin_girl

Martin Dyrhøj skriver:

Jeg synes personligt ikke det er pengene værd. Jeg foretrækker at spare pengene og selv bevæger mig ned i det lokale supermarked.

Det er ikke fordi jeg ikke gider bevæge mig derned

Men fordi jeg er uopfindsom og vi får for lidt grøntsager. 

Anmeld

7. oktober 2013

Menne

Gode erfaringer i Viborg området - dårlige erfaringer i Aalborg området. 

Anmeld

7. oktober 2013

tarkoflen

Vi har været glade for det, måltidskasserne synes vi dog, der er for lidt kød i, min kæreste spiser ret meget og der var i underkanten af mad i den kasse vi havde bestilt, mener det var til to eller tre dage til to voksne...

Der er mange forskellige grøntsager og lækre opskrifter, vi fik kukkassen, så vi slap for at få de gængse grøntsager og fik lidt mere specielle ting, det synes vi var fedt!

Anmeld

7. oktober 2013

modesty

Aalborg_Pigen skriver:

Nogen herinde der har erfaring med deres frugt og grønt kasser ? Og andre ting?

Syntes det ser vildt lækkert ud  

Min erfaring er at prisen er den samme som hvis man køber økologisk i Irma. Men variationen i kasserne er større og man får ting som man ikke kan købe i supermarkederne. Det er rigtigt at der i frugtkasserne tit er overmoden frugt, men jeg tror at det er svært at undgå når det er økologisk. De er meget gode til at give penge retur hvis der er problemer.

Med grønsagskassen har vi aldrig oplevet overmodent grønt.

Anmeld

7. oktober 2013

Muffin_girl

Menne skriver:

Gode erfaringer i Viborg området - dårlige erfaringer i Aalborg området. 

Hvorfår dårlige erfaringer i aalborg området?

Anmeld

7. oktober 2013

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Vi har været glade for det, måltidskasserne synes vi dog, der er for lidt kød i, min kæreste spiser ret meget og der var i underkanten af mad i den kasse vi havde bestilt, mener det var til to eller tre dage til to voksne...

Der er mange forskellige grøntsager og lækre opskrifter, vi fik kukkassen, så vi slap for at få de gængse grøntsager og fik lidt mere specielle ting, det synes vi var fedt!

Jeg har godt hørt at der er for lidt kød! Så tror jeg vil prøve frugt/grønt kasserne i stedet for  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.