aarstiderne.com - Anbefalinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
23 svar
5 synes godt om
2. oktober 2013

Muffin_girl

Nogen herinde der har erfaring med deres frugt og grønt kasser ? Og andre ting?

Syntes det ser vildt lækkert ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Monski

Aalborg_Pigen skriver:

Elsker det!
Vi har desværre ikke råd til det men da jeg stadig boede hjemme fik mine forældre det i mange år - altid lækkert og så får man også opskrift ideer med

Anmeld

2. oktober 2013

Muffin_girl

Monski skriver:

Elsker det!
Vi har desværre ikke råd til det men da jeg stadig boede hjemme fik mine forældre det i mange år - altid lækkert og så får man også opskrift ideer med

Jeg syntes det ser så spændende ud.. Meeen jeg forstår ikke helt... Hvis nu vi så sagde jeg havde levering mandag, kan de så stille det der hele mandagen ? Hvad så når det ikke er 100% koldt udenfor?

Anmeld

3. oktober 2013

asphodel

Aalborg_Pigen skriver:

Vi prøvede det i kort tid, men mængden var meget lille i forhold til prisen, hver gang var der dårlig frugt/grønt med, og hver gang blev den ene ting udskiftet med noget andet, så i stedet for de "spændende" grøntsager fik vi de "almindelige" som jeg lige så godt kan købe i supermarkedet ved siden af. Jeg vil aldrig anbefale det til nogen, synes det var for ringe og slet ikke godt nok til den forhøjede pris.

Jeg vil dog sige at de var hurtige til at give penge tilbage, når man klagede, men jeg gider simpelthen ikke bruge tid hver eneste uge på at klage over en vare. Jeg vil gerne have den i pæn stand fra starten, og hvis tomaterne er dårlige og jeg skal bruge tomater? Lige meget om jeg så får pengene tilbage, så skal jeg jo alligevel hen i supermarkedet for at købe en erstatning.

Anmeld

3. oktober 2013

Studerendemor

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg har fået deres kasser on/off i 10 år, og har aldrig oplevet nogle problemer. Vi er blevet meget glade for KUK-kassen, som ikke indeholder de almindelige varer, som fx kartofler. Vi synes, det er ualmindelig god kvalitet og smager helt fantastisk. Opskrifterne er inspirerende og meget velsmagende. 

I de perioder, hvor vi af den ene eller anden grund ikke har ønsket at modtage kasser, har vi fået rigtig god opsigelses-service. 

Anmeld

3. oktober 2013

lhn89

Vi har efterhånden fået fra aarstiderne i noget tid, og vi er ret glade for dem. Der er været et par gange hvor frugten ikke har været helt i top, men så fik vi bare pengene tilbage, helt uden problemer. Vi har også prøvet deres måltidskasser, hvilket var et kæmpe hit! det var dejlig nemt at lave + vi fik prøvet noget nyt + vi skulle ikke rundt i alle mulige butikker for at finde de rigtige vare økologisk.

Så jeg vil helt klart anbefale dem 

Anmeld

3. oktober 2013

FrkDitte

Aalborg_Pigen skriver:

Hejsa,

Vi får den der hedder Verdenskassen. 3 aftenmåltider til 2 voksne.

Vi er supertilfredse, dog med et lille minus at der ofte ikke er særlig meget kød med pr. person. Men så kan man jo spæde lidt til selv 

Det er fedt at prøve en masse nye forskellige ting hver uge. Der har kun sjældent været en vare som var dårlig, ikke noget jeg har gidet klage over. 

Det bliver leveret i en flamingokasse med is i, altså de varer som skal holdes på køl, resten af varerne er leveret i en kasse. Her henover sommeren har det slet ikke været et problem med varmen, de sørger også for at stille den i skygge/ i vores skur. 

Vi er meget tilfredse med dem..

D.

Anmeld

6. oktober 2013

Muffin_girl

asphodel skriver:

Vi prøvede det i kort tid, men mængden var meget lille i forhold til prisen, hver gang var der dårlig frugt/grønt med, og hver gang blev den ene ting udskiftet med noget andet, så i stedet for de "spændende" grøntsager fik vi de "almindelige" som jeg lige så godt kan købe i supermarkedet ved siden af. Jeg vil aldrig anbefale det til nogen, synes det var for ringe og slet ikke godt nok til den forhøjede pris.

Jeg vil dog sige at de var hurtige til at give penge tilbage, når man klagede, men jeg gider simpelthen ikke bruge tid hver eneste uge på at klage over en vare. Jeg vil gerne have den i pæn stand fra starten, og hvis tomaterne er dårlige og jeg skal bruge tomater? Lige meget om jeg så får pengene tilbage, så skal jeg jo alligevel hen i supermarkedet for at købe en erstatning.

Nej selvfølgelig er det ikke meningen at man skal have pengene tilbage... Men at varerne skal være i orden fra starten af

Men tror jeg prøver sådan en enkelt levering, og ser an om det er noget

Anmeld

6. oktober 2013

Muffin_girl

skrivemaskine skriver:

Jeg har fået deres kasser on/off i 10 år, og har aldrig oplevet nogle problemer. Vi er blevet meget glade for KUK-kassen, som ikke indeholder de almindelige varer, som fx kartofler. Vi synes, det er ualmindelig god kvalitet og smager helt fantastisk. Opskrifterne er inspirerende og meget velsmagende. 

I de perioder, hvor vi af den ene eller anden grund ikke har ønsket at modtage kasser, har vi fået rigtig god opsigelses-service. 

Lyder bare super godt!

Jeg er nødt til at prøve det

Anmeld

6. oktober 2013

Muffin_girl

lhn89 skriver:

Vi har efterhånden fået fra aarstiderne i noget tid, og vi er ret glade for dem. Der er været et par gange hvor frugten ikke har været helt i top, men så fik vi bare pengene tilbage, helt uden problemer. Vi har også prøvet deres måltidskasser, hvilket var et kæmpe hit! det var dejlig nemt at lave + vi fik prøvet noget nyt + vi skulle ikke rundt i alle mulige butikker for at finde de rigtige vare økologisk.

Så jeg vil helt klart anbefale dem 

Det skal helt klart prøves  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.