Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Skal lige se om jeg kan finde dem
Skal lige se om jeg kan finde dem
... Og det var det du startede med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: ... Og det var det du startede med
Ja sådan ca. Der er 1 som jeg ikke kan finde i billederne, ved jeg har det et sted herhjemme, men ikke hvor hehehe Det er så også det grimmeste synes jeg
Muhmi skriver: Nr. 1 er jeg ret stolt af Og nr. 2 har en ret fed kontrast synes jeg Sådan, det rå møder det uskyldige agtigt Undskyld den der lidt mørke plet midt i billedet, vi skal have nyt kamera
Nr. 1 er jeg ret stolt af
Og nr. 2 har en ret fed kontrast synes jeg Sådan, det rå møder det uskyldige agtigt
Undskyld den der lidt mørke plet midt i billedet, vi skal have nyt kamera
Billede 1 er SMUKT med SMUKT på.. Er VILD med det
Billede 2 er også fint - men er virkelig skudt i nr. 1
Nadia&Daniel skriver: Billede 1 er SMUKT med SMUKT på.. Er VILD med det Billede 2 er også fint - men er virkelig skudt i nr. 1
Tusind tak
Jaaa, nummer 2 kan jeg egentlig heller ikke helt forlige mig med jo mere jeg kigger på det, idéen var god, men den blev ikke udført så godt som den kunne
Hold nu k*ft..... shiiiiiit! Er HELT vild med det første! Jesus! Du kunne tjene KASSEN på det....
MorDk skriver: Hold nu k*ft..... shiiiiiit! Er HELT vild med det første! Jesus! Du kunne tjene KASSEN på det....
Wow, tusind tak
Ahhh, ligefrem tjene kassen? Er jo helt uden viden omkring perspektiv og sådan... Selvlært og slet ikke NÆR så god som nogle af de mange andre virkelig gode kunstnere derude, men jeg prøver og jeg lærer noget hver gang jeg giver mig i kast med et projekt
Men TUSIND tak for dine søde ord
Muhmi skriver: Wow, tusind tak Ahhh, ligefrem tjene kassen? Er jo helt uden viden omkring perspektiv og sådan... Selvlært og slet ikke NÆR så god som nogle af de mange andre virkelig gode kunstnere derude, men jeg prøver og jeg lærer noget hver gang jeg giver mig i kast med et projekt Men TUSIND tak for dine søde ord
Ej pjat! Har set meget og har ikke en dyt forstand på kunst. MEN det vigtigste er da det er flot og jeg sys en del kunst er GRIMT!
Du kan i dén grad være stolt!
ej hvor er den efterårssmuk den første
Elsker nr 1! Du er total sej til de kirsebærtrær!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128