Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nr. 1 er jeg ret stolt af
Og nr. 2 har en ret fed kontrast synes jeg Sådan, det rå møder det uskyldige agtigt
Undskyld den der lidt mørke plet midt i billedet, vi skal have nyt kamera
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WOW - de er super fedt og især det første
Tusind tak Er også ret stolt af resultatet på nr. 1
Åhr du er bare super dygtig til og male.
Sælger du dine malerier eller laver nogle på bestilling måske? Hehe. Jeg har mange malerier jeg har købt som er lidt hen i samme stil som det du maler. Elsker motiverne.
PrincessTanja skriver: Åhr du er bare super dygtig til og male. Sælger du dine malerier eller laver nogle på bestilling måske? Hehe. Jeg har mange malerier jeg har købt som er lidt hen i samme stil som det du maler. Elsker motiverne.
Årh, tusind tak skal du have
Ja jeg sælger dem og laver på bestilling... Lige hvad du vil
Slap af hvor er de feeeeeede! Arhmen altså hvor er jeg bare vild med nr. 1.
Du er simepelthen så dygtig altså!
Har sendt dig en pb
Muhmi skriver: Nr. 1 er jeg ret stolt af Og nr. 2 har en ret fed kontrast synes jeg Sådan, det rå møder det uskyldige agtigt Undskyld den der lidt mørke plet midt i billedet, vi skal have nyt kamera
Faith skriver: Slap af hvor er de feeeeeede! Arhmen altså hvor er jeg bare vild med nr. 1. Du er simepelthen så dygtig altså!
Tusind tusind tak
BigHope13 skriver: Hold da helt op, hvor er du bare dygtig, jeg er helt ved at falde af stolen. Er vild med dem begge to
Hold da helt op, hvor er du bare dygtig, jeg er helt ved at falde af stolen. Er vild med dem begge to
Iiih hvor sødt, tusind tak skal du have... Er virkelig dejligt at høre!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128