Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Nr. 1 er jeg ret stolt af Og nr. 2 har en ret fed kontrast synes jeg Sådan, det rå møder det uskyldige agtigt Undskyld den der lidt mørke plet midt i billedet, vi skal have nyt kamera
Nr. 1 er jeg ret stolt af
Og nr. 2 har en ret fed kontrast synes jeg Sådan, det rå møder det uskyldige agtigt
Undskyld den der lidt mørke plet midt i billedet, vi skal have nyt kamera
Super flotte! er mest vild med 1 og 2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnL skriver: Super flotte! er mest vild med 1 og 2
Mange tak!
Det er dyrt for mig at se dine tråde, jeg bliver jo helt næsten-kreativitets-inspireret, og så ender jeg med at lave en omgang l*rt og så prøver jeg igen og igen, uden at noget af det bliver godt... Suk!
Jeg er helt vild med 1. billede
-Sigrid- skriver: Det er dyrt for mig at se dine tråde, jeg bliver jo helt næsten-kreativitets-inspireret, og så ender jeg med at lave en omgang l*rt og så prøver jeg igen og igen, uden at noget af det bliver godt... Suk! Jeg er helt vild med 1. billede
Hahaha... Jamen øvelse øvelse øvelse Har du set nogle af de første malerier jeg har lavet? DE var crap da
Tusind tak skal du have
jamen søde du er så vild altså...
hold nu op det træ det er sååååååååååååååååååååååååååååååååå
FLOT!
For pokker hvor er du altså bare dygtig til det der maleri noget
Muhmi skriver: Hahaha... Jamen øvelse øvelse øvelse Har du set nogle af de første malerier jeg har lavet? DE var crap da Tusind tak skal du have
Nej det har jeg ikke
-Sigrid- skriver: Nej det har jeg ikke
Skal lige se om jeg kan finde dem
B&J skriver: jamen søde du er så vild altså... hold nu op det træ det er sååååååååååååååååååååååååååååååååå FLOT!
Hvor er du bare sød! Tusind tak!!
LilleChelle skriver: For pokker hvor er du altså bare dygtig til det der maleri noget
Bukker og nejer Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128