hak i selvtilliden gang på gang, selvværdet forsvinder helt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

Muffinmus

Hvorfor se ÆLDRE ud, det er da en spas ide...??
Jeg gad dælme gerne ligne en på 17, pænt urealistisk, men ok, så en på 25 måske
Tror du skal til at finde nogle andre værdier end at få op i om folk synes du ser dejlig ung ud eller ej. Umiddelbart er det da super fedt, og vær glad for det i teste for negativ. Når du så ender på 30 vil du sikkert ligne en på 23, det er sgu da guld værd
Og hvad så om de synes du ser ung ud?? I værste tilfælde bliver du spurgt om id på diskoteket, det er da ikke så galt endda, skete tit for mig fordi jeg er meget lav nu har jeg efterhånden fået lidt rynker og div, så nu tror folk ikke længere jeg er under 18... Æv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

hej piger

jeg er en pige på 22, er her på det seneste blevet forvekslet med at være 17, folk er blevet nærmest smidt bagover af overraskelse når jeg fortæller min alder, og så griner de.. synes godt nok ikke det er sjovt, har det virkelig dårligt med mig selv og sådanne oplevelser gør det ikke bedre.

hvad kan man lige gøre for at se ældre ud? har så dårlig selvtillid og selvværdet er der ikke meget af

For 4-5år siden kunne jeg køre med børnebillet i bussen(den ligger på 15-16år) jeg er 27 nu og der er ingen der kan gætte min alder. Jeg synes det er fedt at se yngre ud... Jeg er da blevet taget for at være den yngste af min søskende.. den yngste er 6år yngre end mig..

Jeg smiler bare og siger min alder og så griner vi lidt af det.

Man skal ikke se så negativt på alt.. Jeg vil hellere bliv skudt yngre end jeg vil skydes ældre. Tag det med et smil og sig jeg er 22.

Anmeld

17. december 2013

TNBC

Bshizzle skriver:

Det er da ikke forkert at ligne (eller være) en teenager med børn? 

Jeg får osse tit afvide at jeg ikke ser så gammel ud, og skal da osse vise ID i byen 

Mest sjove var da jeg skulle købe smøger på en Tank, hvor den unge mand bag disken siger han ikke må sælge dem til mig...!!  

What?!!? 

Ja.. Jeg var ikke gammel nok!! HAHA!!! 

Men det jeg mener.. Det er da skønt at man blir skønnet til at være yngre end man er 

Mvh en UNG kvinde på 31 år 

Jeg har læst om en på 50-60år der skulle vise ID for at købe sprut(i England)

Han må sku have set ung ud.. HAHA!!

Anmeld

17. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hej piger

jeg er en pige på 22, er her på det seneste blevet forvekslet med at være 17, folk er blevet nærmest smidt bagover af overraskelse når jeg fortæller min alder, og så griner de.. synes godt nok ikke det er sjovt, har det virkelig dårligt med mig selv og sådanne oplevelser gør det ikke bedre.

hvad kan man lige gøre for at se ældre ud? har så dårlig selvtillid og selvværdet er der ikke meget af

Jeg er 28 og folk gætter mig ofte til enten under 20 eller lige der omkring. I starten syntes jeg det var irriterende, men nu hvor jeg nærmer mig de 30år så synes jeg egentlig det er meget rart. Så se det som et kompliment 

jeg synes ikke du skal til at skifte tøjstil og frisure for at ligne noget du ikke er. Det vil nok ikke give dig selvtillid eller selvværd. Der ligger nok noget dybere til grund for dit selvtillidsproblem. 

Anmeld

17. december 2013

TNBC

mor:) skriver:

Jeg er 28 og folk gætter mig ofte til enten under 20 eller lige der omkring. I starten syntes jeg det var irriterende, men nu hvor jeg nærmer mig de 30år så synes jeg egentlig det er meget rart. Så se det som et kompliment 

jeg synes ikke du skal til at skifte tøjstil og frisure for at ligne noget du ikke er. Det vil nok ikke give dig selvtillid eller selvværd. Der ligger nok noget dybere til grund for dit selvtillidsproblem. 

Det der med at ændre stil er jeg hel enig med dig.
Jeg har en ret sjov stil og min store bekymring var da jeg skulle til barnedåb, men min far sagde bare: Jamen folk kender din stil.. og man skal jo ikke gå i noget bare fordi andre vil have det, men det man har det godt i.. (jeg havde dog ok pænt tøj på til barnedåben)

Anmeld

17. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Det der med at ændre stil er jeg hel enig med dig.
Jeg har en ret sjov stil og min store bekymring var da jeg skulle til barnedåb, men min far sagde bare: Jamen folk kender din stil.. og man skal jo ikke gå i noget bare fordi andre vil have det, men det man har det godt i.. (jeg havde dog ok pænt tøj på til barnedåben)

Og din far har ret

Anmeld

17. december 2013

TNBC

mor:) skriver:

Og din far har ret

Ja han er en klog mand..

Anmeld

18. december 2013

Papillon

Jeg forstår godt, det er irriterende! For nyligt hjalp jeg til med min lillebrors fødselsdag, og åbnede da døren for en af forældrene. Jeg forklarede, at jeg var hans storesøster, hun spurgte, hvor gammel jeg så var, og jeg svarede 21 år. Dertil fik jeg kommentaren "Nå, jeg troede du var 16, du ligner en på den alder". Så tænker man lidt ved sig selv, så hold da mund, det er der da ingen, der giver høre på 

Anmeld

20. december 2013

MBaby2014

Jeg ville prøve at nyde det - men hvis det virkelig påvirker din selvtillid så kan man måske overveje en mere moden frisure eller påklædning der får dig til at se mere moden ud.. Nu dømmer jeg dig ikke, men nogle gange kan det ydre spejle noget helt forkert.. Aner jo ikke hvordan du ser ud, men prøv at få nogle gode tips og tricks hos frisøren eller tøjbutikkerne... 

Anmeld

20. december 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hvor kan jeg godt forstå dig!!

Jeg er selv 22, og (jeg ved det selv) jeg ligner en på 17-18 år... 

I starten når folk også var ved at falde bag over jeg er 22 år, blev jeg også lidt ked af det og mega øv!! 

MEN NU!!!!

NU er jeg begyndt at se lysere og positivt på det!!!!

Meget muligt at jeg ligner en på 17-18 år! MEN 

når jeg bliver 30 ligner jeg stadig en på 25  og når jeg bliver 40 ligner jeg nok stadig en på 35 

prøv at se det på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.