hak i selvtilliden gang på gang, selvværdet forsvinder helt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

hej piger

jeg er en pige på 22, er her på det seneste blevet forvekslet med at være 17, folk er blevet nærmest smidt bagover af overraskelse når jeg fortæller min alder, og så griner de.. synes godt nok ikke det er sjovt, har det virkelig dårligt med mig selv og sådanne oplevelser gør det ikke bedre.

hvad kan man lige gøre for at se ældre ud? har så dårlig selvtillid og selvværdet er der ikke meget af

Jeg tror snart jeg har haft alle aldre fra 22- 26 både på arbejdet og rundt omkring i vennekredse og selskaber. Og ikke tror på en når man så fortæller alderen, har flere gange været nødt til at hive id frem. Det sgu heller ikke rart at have fået så mange år på bagen- ekstra

Men det må være herligt når du bliver de 40, så du stadig ung og lækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Majeha

Kender det også selv. Er 28. Sidste måned fik jeg at vide af en, at han maks ville skyde mig til 18-19 år  Og generelt tror folk, jeg er de der 20-23 år. Synes bestemt heller ikke, at det er sjovt. Men på den anden side må vi bare glæde os over, at vi ingen rynker og grå hår har... Eller også skjuler vi dem i hvert fald godt

Anmeld

2. oktober 2013

LilleSmølf

Forrige år blev jeg spurgt om jeg skulle have en børne-busbillet. Du kan tro jeg stirrede. Og et par timer efter i toget om jeg var gift 

Skulle efter min kærestes operation ned at købe normalt håndkøbsmedicion - og skulle vise ID. 

Fylder 21 i år så ja, synes det er lidt dumt nogen gange. Men så kan jeg da i det mindste se godt ud når jeg er gammel

Anmeld

2. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

hej piger

jeg er en pige på 22, er her på det seneste blevet forvekslet med at være 17, folk er blevet nærmest smidt bagover af overraskelse når jeg fortæller min alder, og så griner de.. synes godt nok ikke det er sjovt, har det virkelig dårligt med mig selv og sådanne oplevelser gør det ikke bedre.

hvad kan man lige gøre for at se ældre ud? har så dårlig selvtillid og selvværdet er der ikke meget af

Det var jeg også konstant ude for i den alder. Så det ikke som det store problem.

Så jeg tænker nok at du skal arbejde lidt mere grundlæggende med dit selvværd i stedet for at symptombehandle.

Anmeld

2. oktober 2013

mrhl

Jeg bliver også tit skudt til at være yngre end jeg er. Når det sker, er det som regel hvis jeg ikke har make up på. Så lige der også var en anden der har skrevet, at både ingen make up og overdrevent make up, kan få en til at fremstå yngre end man er
Men det er nu ikke noget der generer mig, eller gør mig ked af det.

Anmeld

2. oktober 2013

Muhmi

Da jeg var 15 blev jeg skudt til at være 25... Så regner ikke med at det har ændret sig så meget og at jeg som 28 årig så nok ligner én i midten af 40'erne... Ville ønske det var den anden vej rundt Er begyndt at bruge det der BB-creme nu, for jeg gider altså ikke se gamlere (ældre) ud end jeg er, gerne yngre, men ikke omvendt hehe

Men forstår dit problem... Min ex-svigerinde er 2 lorte høj, vejer 40 kilo, mor til to unger og er i starten af 30'erne, hun bliver skudt til at være 14-15 år gammel, fordi hun ser så ung ud... Hun er lidt træt af det, men samtidig så owner hun også bare hendes udseende og synes det er rart at hun kommer til at se meget ung ud som 40 årig

Men, op med hagen og grin lidt af det (Nu er der jo heller ikke så meget udseendes forskel på 22 og 17) Bare vent, efter 25, så vil du sikkert gerne have det hehe

Anmeld

2. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg bliver altid skudt til at være meget yngre end jeg er... Jeg bliver ofte taget for en der er 18, men er altså 24. Man bliver nødt til at prøve at se det positive. De fleste ville nok foretrække at se yngre, end ældre ud. 

Men der er da tiltag du kan gøre for at se ældre ud. Det handler meget om din fremtoning. Det er svært at give specifikke råd, når vi ikke ved hvordan du ser ud eller klær dig. Jeg ville dog råde dig til at surfe lidt rundt på nettet, i modemagasiner eller andet. 

Jeg er meget enig med tidligere indlæg om moderat mængde make up, klæde sig anderledes (det kunne være skjorter, ikke for korte kjoler og nederdele, stiletter eller andet), måske kortere hår eller sæt håret op (hvis du har langt hår), undlad bandeord, og så lige en ting til... udstrål selvtillid! Rank ryggen!  

Jeg synes dog som udgangspunkt man skal forsørge at se det positive i situationen.

Anmeld

17. december 2013

Majeha

Så skete det igen igår  Starter hgs til januar, og have lidt problemer med at søge su, så tog forbi studievejlederen på skolen... Da jeg har udfyldt ansøgningen læser hun den lige igennem og siger, jeg har glemt et punkt. Jeg skal lige huske at krydse af, i feltet 18-19 år. Haha, måtte fortælle, hun lige var 9 år ved siden af. Hun blev helt flov, og jeg beroligede med, at hun ikke er den første, der har taget fejl 

Anmeld

17. december 2013

2babygirls

Anonym skriver:

hej piger

Sådan har jeg også oplevet det da jeg var yngre, og man bliver sku små fornærmet, meeeen igen, når du er ældre er det jo fedt at du holder dig så godt

Anmeld

17. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

hej piger

Hvis du har mod på at droppe anonymiteten kunne du evt. smide et billede af dig selv herind, og så kunne folk komme med gode råd til f.eks. frisurer, make-up osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.