hak i selvtilliden gang på gang, selvværdet forsvinder helt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.472 visninger
30 svar
32 synes godt om
1. oktober 2013

Anonym trådstarter

hej piger

jeg er en pige på 22, er her på det seneste blevet forvekslet med at være 17, folk er blevet nærmest smidt bagover af overraskelse når jeg fortæller min alder, og så griner de.. synes godt nok ikke det er sjovt, har det virkelig dårligt med mig selv og sådanne oplevelser gør det ikke bedre.

hvad kan man lige gøre for at se ældre ud? har så dårlig selvtillid og selvværdet er der ikke meget af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

ESV

Anonym skriver:

hej piger

jeg er en pige på 22, er her på det seneste blevet forvekslet med at være 17, folk er blevet nærmest smidt bagover af overraskelse når jeg fortæller min alder, og så griner de.. synes godt nok ikke det er sjovt, har det virkelig dårligt med mig selv og sådanne oplevelser gør det ikke bedre.

hvad kan man lige gøre for at se ældre ud? har så dårlig selvtillid og selvværdet er der ikke meget af

Altså hvorfor ikke tage det med et smil og sige fedt!! ? Og så kigge på dem og sige: skønt det må blive til min fordel når jeg bliver 40 tror alle jeg kun er 30.

Det er det jeg gør de fleste tror jeg er max i midten af 20'erme og i virkeligheden bliver jeg 33 i marts.

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Altså hvorfor ikke tage det med et smil og sige fedt!! ? Og så kigge på dem og sige: skønt det må blive til min fordel når jeg bliver 40 tror alle jeg kun er 30.

Det er det jeg gør de fleste tror jeg er max i midten af 20'erme og i virkeligheden bliver jeg 33 i marts.

fordi jeg synes ikke det er fedt, ... er mor til to børn, og så gider jeg ikke blive forvekslet med en teenager....

Anmeld

1. oktober 2013

Mamalou

Anonym skriver:

hej piger

Jeg er også altid blevet skudt til at være meget yngre end jeg er, og gør det stadig, og jeg tager det med et smil. Sidst blev jeg skudt til at være 24 og jeg er 31. Tænk hvis det holder ved, og vi begge ser unge ud når vi kommer længere op i årerne. Hvem vil ikke gerne det?

Anmeld

1. oktober 2013

C-Dog

Jeg er 24 og bliver skudt til at være i 30erne... Det er bestemt heller ikke fedt. Slet ikke når folk oven i købet griner og tror jeg joker når jeg siger jeg kun er 24! Det er virkelig bare en killer af selvtillid.. Ville gerne bytte med dig.

Anmeld

1. oktober 2013

Bshizzle

Det er da ikke forkert at ligne (eller være) en teenager med børn? 

Jeg får osse tit afvide at jeg ikke ser så gammel ud, og skal da osse vise ID i byen 

Mest sjove var da jeg skulle købe smøger på en Tank, hvor den unge mand bag disken siger han ikke må sælge dem til mig...!!  

What?!!? 

Ja.. Jeg var ikke gammel nok!! HAHA!!! 

Men det jeg mener.. Det er da skønt at man blir skønnet til at være yngre end man er 

Mvh en UNG kvinde på 31 år 

Anmeld

2. oktober 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

hej piger

nu er det jo lidt svært når du er anonym
men kan godt forstå du syntes det er ØV...du føler jo at folk ikke tager dig seriøst og nogen gange taler ned til dig/griner fordi de tror du er ung.

*men overvej om dit tøj er "for ungt" - lag på lag tøj er mere modent

*langt afbleget og "slasket" hår har en tildens til at være ungt, så måske en seriøs stilændring kan hjælpe der?

*Ingen make up + ALT for meget make up, kan også give et lidt "naivt ung" indtryk .

*udvid dit ordforåd - fremmedord er godt til at understrege alder. Drop fuck/fucking/nice/optur/nederen/swag og andre latterligt barnlige fraser

håber du måske kan bruge lidt af det - ellers findes eksperterne hos frisøren og i tøjbutikkerne...

mvh Gittte på snart 30, som tit bliver skudt til 45

Anmeld

2. oktober 2013

serinasmor

Jeg kender det godt ... Men det generer mig ikke så meget jeg har vænnet mig til det og har lært at grine ad det

Jeg er selv 31 og blev for nyligt skudt til at være 25 ..det er kun et par år siden jeg ikke længere blev spurgt om id i butikkerne.. Måske bliver det bedre jo ældre man bliver

Anmeld

2. oktober 2013

jydeinden

Anonym skriver:

hej piger

hvis jeg var dig ville jeg ryste på hovedet og tage det med et smil, at folk skønner dig til at være så ung, tjaa vil du selv kunne gætte folks alder hvi ikke du kendte dem :-)? 5 år ved siden af er måske ikke fedt, men det er ikke meget.. jeg plejer at blive skønnet til at være 10 år yngre end jeg er og tjaa det må man leve med :-)

Anmeld

2. oktober 2013

MorDk

Jeg er altid blev skudt yngre. Jeg er 32 år og mange tror jeg kun er 26-27 år. Da jeg var 16 år sys jeg ikke det var fedt at folk troede man var yngre. Men hey!Prøv, selvom det kan være svært, at vende det til noget positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.