Leve for 1000kr i ugen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

LRJ

Vi lever for 1000 i ugen med mad, benzin, husholdning osv vi er 3 voksne og 1 barn
Vi følger min "strenge" madplan, og vi får aldrig det samme to dage i streng , da næsten alt vi får bliver brugt til pålæg dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

FogL

Havde ikke set at bil var inkl. Men uden benzin, jo så kunne det godt. I kan jo prøve at gøre det (med en backup på 500 kr), og se om det kan lade sig gøre?

Anmeld

1. oktober 2013

hesøth

Anonym skriver:

Incl alt altså benzin (vi bruger ikke så meget bilen) gaver, mad, erstaning, bleer, vådservietter. ? tøj er ikke med i det her 

Vi er 2 voksne og 1 barn på under 1 år.

Hvis vi SKULLE, så kunne vi også gøre det....

Anmeld

1. oktober 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Incl alt altså benzin (vi bruger ikke så meget bilen) gaver, mad, erstaning, bleer, vådservietter. ? tøj er ikke med i det her 

Nu så jeg ikke lige at du også skrev at benzin ingår i de 1000kr. 

Her ville det måske lige kunne lade sig gøre med benzin inkluderet i pengene. Men vil nok sige 1200kr for os, da jeg kører 35km hver vej til skole 4-5 gange om ugen.

Men hvis man ikke bruger bilen ret meget, så kan jeg ikke se noget problem i at leve for 1000kr om ugen

Anmeld

1. oktober 2013

Camillos

Anonym skriver:

Vi lever for 700 kr om ugen og det er så uden benzin... det er stramt men kan sagtens lade sig gøre :-)

Anmeld

1. oktober 2013

salix

vi er 2 voksende og 3 børn ( dog dele børn i en 7/7 ) men vi lever for 3000.- till det du nævner dog ikker MME og bler da mine børn er for gamle til det men ja de spiser så også det mere... vi har dog heller ikke bil... men vores husholdnings buget er på 3000.- og det klare vi os fint for der er igen der mangler noget

Anmeld

1. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Vi bruger til tider kun 5-600 kr om ugen. (Dog uden bil) .. Så sagtens! 

Anmeld

1. oktober 2013

Vik

Jeg vil nok have det svært med det.Vi prioritere økologisk mad og det koster jo lidt mere. Ja, man kunne droppe økologi, men jeg nægter at drikke mælk fra en ko som har aldrig set frisk græs og frugt og grønt som er fuld af pesticider og blev transporteret her fra Langbodistan.

Anmeld

3. oktober 2013

Wik

Vi er to børn og to voksne og vi kan godt klare os for 1000, men det kræver at man planlægger indkøb, mad madpakker og brug af transport og ikke mindst dropper take away mv. held og lykke med det ihvertfald og lad os håber der falder penge fra træerne en skønne dag

Anmeld

3. oktober 2013

Wik

Hov værd at tilføje plus vi køber alt øko (minus kylling desværre og bleer)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.