Leve for 1000kr i ugen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Incl alt altså benzin (vi bruger ikke så meget bilen) gaver, mad, erstaning, bleer, vådservietter. ? tøj er ikke med i det her 

Vi er 2 voksne og 1 barn på under 1 år.

Ja det kan man sagtens, det handler bare om at priotere hvad der er vigtigst Handle ind i f.eks netto og lave madplan. 

I denne måned skal vi selv leve for 4500,- til mad og fornøjelser, og vi er to voksne og et barn under 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

lycly

Ja det burde være muligt Vi har 1000 til den slags om ugn, dog ikke med benzin men vi har to børn på 2 og 5 mdr
500 kroner mere pr uge ville dog gøre det lidt sjovere, men det kan sagtens lade sig gøre med 1000 kr.

Anmeld

30. september 2013

Mettefpigen

Jaa Nu er vi godt nok kun 2, men vi har 3000 efter alle regninger er betalt, og vi lever uden problemer Der er meget mad man kan lave til 2-3 dage

Anmeld

30. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Må jeg evt se en madplan?

mandag: lasagne (med 500 g oksekød, 2peberfrugter, 300g champignoner, 2 løg, 2 ds hakket tomat)

tirsdag: rester

onsdag: tarteletter

torsdag : rester (kan evt laves med kartofler til på 2. Dagen hvis man har lyst til variation)

fredag: hjemmelavet pizza m. Mozzarella, tomater, pesto og og parmaskinke. (Tomatsovs laver jeg altid i store mængder og fryser ned, det kan bruges i mange variationer af pastaretter også jo)

lørdag: tortillas med kylling filet, tomat, agurk, mango, salsa og hjemmelavet guacamole

søndag: tortillas som lørdag eller evt med tun/okse/laks. der er som regel altid tilbud på kyllingefilet i 900grams bakker i vores netto, så det passer til to dage

Vi eeeelsker mad der varer 2 dage, da vi er temmelig bombede i hverdagene

Regnede lige lidt på det, der er aftensmad for ca 400kr i denne plan, så der er stadig 200-250 til madpakker, frugt og toiletpapir  

Anmeld

30. september 2013

Menne

Jeg ku ikke.. Vi bruger 1000 om ugen alene på mad og husholdning.

Anmeld

30. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det heldigvis kun den her måned pengene er små..

Vi har som regl 8000 til alt 

Jeg har stemt nej - men en enkelt måned skal det nok kunne lade sig gøre, hvis der ikke er tre runde fødselsdage. 

Anmeld

30. september 2013

Menne

Jeg tænker bare gaver f.eks. De fleste måneder løber det ( i hvert fald hos os) op i 500 kr og til jul selvfølgelig meget mere..

Anmeld

30. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Incl alt altså benzin (vi bruger ikke så meget bilen) gaver, mad, erstaning, bleer, vådservietter. ? tøj er ikke med i det her 

Vi er 2 voksne og 1 barn på under 1 år.

Sagtens!
Medmindre I skal købe gaver hver uge

Vi har et madbudget der hedder 500 om ugen ca., 2 voksne og et barn på 6 måneder, her indgår også bleer, vådservietter og erstatning.
Gaver osv. kommer ved siden af

Anmeld

30. september 2013

Lilje82

Fik svart inden, jeg fik set set med benzinen. Vi lever for gennemsnitlig 1000,- i ugen med alt husholdning og mad, men brændstof til bilen kommer ved siden af. Og så er beregnet ud på 1 år, hvor er penge til at købe kalendergaver og andre ekstra ting op til og fødselsdage.

vi er 2 voksne og 1 barn på snart 3 år.

Anmeld

30. september 2013

Maja_4000

Mor11 skriver:

Vi har godt nok ikke bil, men vi bruger 600-650 ugentligt på mad og husholdning. Og vi får helt alm god mad. Også 2 voksne og 1 barn.

Madplan og indkøb i netto, så når man meget langt

Præcis det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.