Leve for 1000kr i ugen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det muligt ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.835 visninger
40 svar
17 synes godt om
30. september 2013

Anonym trådstarter

Incl alt altså benzin (vi bruger ikke så meget bilen) gaver, mad, erstaning, bleer, vådservietter. ? tøj er ikke med i det her 

Vi er 2 voksne og 1 barn på under 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Incl alt altså benzin (vi bruger ikke så meget bilen) gaver, mad, erstaning, bleer, vådservietter. ? tøj er ikke med i det her 

Altså det kommer lidt an på hvor meget i bruger bilen. Men kan i nøjes med 1-1,5 tank på en. Mdr. Kan det godt. Så vil i have omkring 750kr til mad og div. Og det er ikke Luksus man har men hvis man laver gryderetter som kan række to til tre dage kan det sagtens lade sig gøre.

Anmeld

30. september 2013

Den lykkelige

Ikke i min verden! 

Anmeld

30. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har godt nok ikke bil, men vi bruger 600-650 ugentligt på mad og husholdning. Og vi får helt alm god mad. Også 2 voksne og 1 barn.

Madplan og indkøb i netto, så når man meget langt

Anmeld

30. september 2013

FruStolpe

Det ville vi ikke kunne.  Herhjemme bruger vi i hvert fald det dobbelte hvis ikke mere når det  er incl Benzin gaver mm 

Anmeld

30. september 2013

Masig

Lige pt bruger vi omkring 7.000 kr pr. mdr på husholdning og benzin, men jeg har også meget transport i øjeblikket... normalt ville vi vel kunne "nøjes" med 5.000-6.000 kr......

Dog vil jeg sige at med madplan og billige indkøbssteder kunne vi godt gøre det billigere, vi er bare virkelig dårlige til det med madplanen, og så ligger der en Brugs i vores by, det er ofte bare nemmere og mere bekvemt end at køre hele vejen ind til en større by og handle de billige steder....

Men umiddelbart, når man har bil også, så tror jeg godt nok 1000 kr pr uge ville være noget af en udfordring... Men kan måske godt lade sig gøre hvis man virkelig tænker sig om og planlægger grundigt 

Anmeld

30. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Vi ville ikke kunne, men andre kan måske. 

Anmeld

30. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

der skal shoppes tilbud og virkelig overvejes hvornår og hvor langt man kører med bilen og erstatning skal vejes præcist af og kun laves den mængde der spises ad gangen hellere lave 3 små omgange end en stor hvor halvdelen smides ud...

men ja det kan lade sig gøre

det er ikke sjovt men det kan lade sig gøre i en kortere periode...

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

der skal shoppes tilbud og virkelig overvejes hvornår og hvor langt man kører med bilen og erstatning skal vejes præcist af og kun laves den mængde der spises ad gangen hellere lave 3 små omgange end en stor hvor halvdelen smides ud...

men ja det kan lade sig gøre

det er ikke sjovt men det kan lade sig gøre i en kortere periode...

Det heldigvis kun den her måned pengene er små..

Vi har som regl 8000 til alt 

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Vi har godt nok ikke bil, men vi bruger 600-650 ugentligt på mad og husholdning. Og vi får helt alm god mad. Også 2 voksne og 1 barn.

Madplan og indkøb i netto, så når man meget langt

Må jeg evt se en madplan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.