det lidt ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

l.kjoeller

modesty skriver:

Det her er et debatforum. Hvor emner debatteres. Det er de kriterier man går ind på når man lægger sit privatliv til offentligt skue på internettet.  

Jeg havde ikke samvittighed til at sidde den her overhørigt. Jeg læser så mange tråde herinde hvor jeg synes folk opfører sig dybt uansvarligt i forhold til at få børn i situationer, og med mænd, som er helt uholdbare. Her var en situation med en kvinde som havde fået fjernet et barn, og nu prøver at få et til.

Det var vigtigt for mig at spørge ind til situationen og få et svar.

det her er en tråd hvor hun skriver om pb  er IKKE  hendes forældre evne der er til debat. man kan da ikke bare fordi hun laver et debat indlæg debatere hendes forældre evne. og så var det jo hende der valgte at lade ham anbringe indtil hun kunne tilbyde ham trygge rammer, hvorefter hun nu kan det og nu har en god far til det kommende barn. det er da kun en god mor der gør det. hun har sågar konfereret med sagsbehandler først. kan slet ikke se hvordan din samvittighed kan have et problem når ikke du kender til situationen. nå men det skal jeg heller ikke anfægte. fred være med det . synes bare det er synd for hende at hun ikke kan oprette et indlæg i en hel anden boldgade før folk ribber op i det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

modesty

natashalarsen skriver:

-.-. på ingen måde fjernet, bare væk med det fjernet -.-.
han er bare anbragt frivillig .
det var det valg jeg tog for min søn og jeg, og i det jeg valgte det har jeg stadig rettigheden til at tage ham hjem, hvis han var fjernet havde jeg ingen rettigheder

Du bruger selv betegnelsen fjernet i en af dine gamle tråde, så det er derfor jeg bruger den.

Men nok med det ordkløveri - nu går jeg i seng, godnat. 

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

modesty skriver:

Du bruger selv betegnelsen fjernet i en af dine gamle tråde, så det er derfor jeg bruger den.

Men nok med det ordkløveri - nu går jeg i seng, godnat. 

jeg tror jeg brugte det den gang fordi jeg ikke var bevist på hvordan og hvor ledes var totalt forvirret og træt slidt osv. men nu hvor jeg har sat mig ind i det og læst alt igennem og kommet til mig selv, så er ordet fjernet ikke det rigtige, det blevet snakket igennem med min sagsbehandler hvor hun har genfortalt min oplevelse og hvordan det hele hænger sammen, der står i papirne, frivillig anbragt af moderen. var bare helt rundt på gulvet dengang jeg lavede opslag, da jeg forsat blev nevet skubbet til psykisk og fysisk vold af min eks, lang tid efter jeg sirkede min søn et godt liv, så var virkelig ikke klar oveni hovedet.. brugte nok en masse åndsvage ord i ren frustation

Anmeld

30. september 2013

modesty

det her er en tråd hvor hun skriver om pb  er IKKE  hendes forældre evne der er til debat. man kan da ikke bare fordi hun laver et debat indlæg debatere hendes forældre evne. og så var det jo hende der valgte at lade ham anbringe indtil hun kunne tilbyde ham trygge rammer, hvorefter hun nu kan det og nu har en god far til det kommende barn. det er da kun en god mor der gør det. hun har sågar konfereret med sagsbehandler først. kan slet ikke se hvordan din samvittighed kan have et problem når ikke du kender til situationen. nå men det skal jeg heller ikke anfægte. fred være med det . synes bare det er synd for hende at hun ikke kan oprette et indlæg i en hel anden boldgade før folk ribber op i det. 

Nu skal jeg passe på med hvad jeg skriver, da jeg vitterligt ikke ønsker at skabe mere drama her - men det er et lidt andet billede der bliver tegnet i den gamle tråd, og det er den beskrivelse TS selv giver dér, der gør at jeg spørger ind som jeg gør. Det kan så være at hun ikke var præcis nok i sine formuleringer dengang, men alt andet lige må jeg jo forholde mig til det der står på siden.

Jeg melder mig ud af den her debat nu. Og ønsker, oprigtigt, det bedste fremover for TS.

EDIT: Nu har TS så selv givet en forklaring i indlægget over mit her.

Anmeld

30. september 2013

l.kjoeller

modesty skriver:

Nu skal jeg passe på med hvad jeg skriver, da jeg vitterligt ikke ønsker at skabe mere drama her - men det er et lidt andet billede der bliver tegnet i den gamle tråd, og det er den beskrivelse TS selv giver dér, der gør at jeg spørger ind som jeg gør. Det kan så være at hun ikke var præcis nok i sine formuleringer dengang, men alt andet lige må jeg jo forholde mig til det der står på siden.

Jeg melder mig ud af den her debat nu. Og ønsker, oprigtigt, det bedste fremover for TS.

det havde jeg godt set. god aften til dig 

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

modesty skriver:

kan sige var så langt nede, jeg ikke følte han var min søn det så grimt at sige! men Hvad fanden skulle jeg gøre elskede ham! men faren til mit barn har bare gjort så grimme ting ved mig at jeg var helt rundt på gulvet, har heldigvis gået til psykolog og lidt af vært og det har hjulpet helt vildt...

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

i får da lige et billed af hvor stor og glad en dreng jeg har
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2013

modesty

natashalarsen skriver:

kan sige var så langt nede, jeg ikke følte han var min søn det så grimt at sige! men Hvad fanden skulle jeg gøre elskede ham! men faren til mit barn har bare gjort så grimme ting ved mig at jeg var helt rundt på gulvet, har heldigvis gået til psykolog og lidt af vært og det har hjulpet helt vildt...

Godt at høre at du får god hjælp. 

Nå NU skal jeg altså i seng. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.