det lidt ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

modesty

natashalarsen skriver:

har lavet et opslag hvor du kan læse...
jeg har snakket med min sagsbehandler.

OK.

Jeg ønsker det bedste for din søn og dig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

l.kjoeller

modesty skriver:

Jeg kan forstå på det du skriver at du ikke har fået ham hjem igen.

Det er ikke fordi jeg vil træde i din situation, men jeg håber virkelig, virkelig at du har tænkt dig godt og grundigt om i forhold til om det er det bedste for dig og din søn at du bliver gravid igen.

siger ikke det her for at være strid på nogen måde  . men synes ikke det er noget der bør spøres ind til om hun har tænkt på i en tråd her . for selvfølgelig har hun det . 

Anmeld

30. september 2013

modesty

siger ikke det her for at være strid på nogen måde  . men synes ikke det er noget der bør spøres ind til om hun har tænkt på i en tråd her . for selvfølgelig har hun det . 

Hmm, der er vi så uenige. M.h.t. selvfølgelig. Der findes mange uansvarlige mennesker der foretager sig mange uansvarlige ting. Det kan godt være at jeg skulle have skrevet i en pb - men på den anden side fik hun nu mulighed for at forklare sig hvis der sad andre derude og tænkte det samme som jeg.

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

modesty skriver:

Hmm, der er vi så uenige. Der findes mange uansvarlige mennesker der foretager sig mange uansvarlige ting. Det kan godt være at jeg skulle have skrevet i en pb - men på den anden side fik hun nu mulighed for at forklare sig hvis der sad andre derude og tænkte det samme som jeg.

har forklaret mig en min anden tråd .
tror man skal have hele historien for at forstå..
og har skam hovedet med mig, det ikke gemt under armen

Anmeld

30. september 2013

l.kjoeller

modesty skriver:

Hmm, der er vi så uenige. Der findes mange uansvarlige mennesker der foretager sig mange uansvarlige handlinger. Det kan godt være at jeg skulle have skrevet i en pb - men på den anden side fik hun nu mulighed for at forklare sig hvis der sad andre derude og tænkte det samme som jeg.

pb ja. og synes måske i det hele taget ikke det er op til nogen her at stille spørgsmål ved det når de ikke kender hende. 

Anmeld

30. september 2013

modesty

natashalarsen skriver:

har forklaret mig en min anden tråd .
tror man skal have hele historien for at forstå..
og har skam hovedet med mig, det ikke gemt under armen

Ja, jeg har læst den anden tråd - og som sagt ønsker jeg det bedste for din søn og dig.

Anmeld

30. september 2013

modesty

pb ja. og synes måske i det hele taget ikke det er op til nogen her at stille spørgsmål ved det når de ikke kender hende. 

Det her er et debatforum. Hvor emner debatteres. Det er de kriterier man går ind på når man lægger sit privatliv til offentligt skue på internettet.  

Jeg havde ikke samvittighed til at sidde den her overhørigt. Jeg læser så mange tråde herinde hvor jeg synes folk opfører sig dybt uansvarligt i forhold til at få børn i situationer, og med mænd, som er helt uholdbare. Her var en situation med en kvinde som havde fået fjernet et barn, og nu prøver at få et til.

Det var vigtigt for mig at spørge ind til situationen og få et svar.

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

modesty skriver:

Det her er et debatforum. Hvor emner debatteres. Det er de kriterier man går ind på når man lægger sit privatliv til offentligt skue på internettet.  

Jeg havde ikke samvittighed til at sidde den her overhørigt. Jeg læser så mange ting herinde hvor jeg synes folk opfører sig dybt uansvarligt i forhold til at få børn i situationer, og med mænd, som er helt uholdbare. Her var en situation med en kvinde som havde fået fjernet et barn, og nu prøver at få et til.

Det var vigtigt for mig at spørge ind til situationen og få et svar.

han er stadigvæk ikke fjernet! men frivillig, stor forskel på om man selv vælger eller om de kommer og fjerner.

Anmeld

30. september 2013

modesty

han er stadigvæk ikke fjernet! men frivillig, stor forskel på om man selv vælger eller om de kommer og fjerner.

Okay, frivilligt fjernet - jeg kender ikke de rette termer. 

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

modesty skriver:

Okay, frivilligt fjernet - jeg kender ikke de rette termer. 

-.-. på ingen måde fjernet, bare væk med det fjernet -.-.
han er bare anbragt frivillig .
det var det valg jeg tog for min søn og jeg, og i det jeg valgte det har jeg stadig rettigheden til at tage ham hjem, hvis han var fjernet havde jeg ingen rettigheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.