det lidt ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
27 svar
6 synes godt om
30. september 2013

natashalarsen

havde faktisk meget hvidt sejt slim i mine trusser her i fredags, faktisk fyldt i hele mine trusser ad.

vi mandag, onsdag, torsdag,fredag, men ikke lørdag søndag mandag, kan jeg så godt nå at få befrugtet mit æg ?. havde slim hele ugen voldsoms ej tyk hvid gullit slim-.-- havde også en stikken i ægge stokken den højere onsdag fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

esioul

natashalarsen skriver:

havde faktisk meget hvidt sejt slim i mine trusser her i fredags, faktisk fyldt i hele mine trusser ad.

vi mandag, onsdag, torsdag,fredag, men ikke lørdag søndag mandag, kan jeg så godt nå at få befrugtet mit æg ?. havde slim hele ugen voldsoms ej tyk hvid gullit slim-.-- havde også en stikken i ægge stokken den højere onsdag fredag

Kroppen kan gøre mange sjove ting når man ønsker at bliev gravid.

Der er ikke andet for end at vente til testdag og se

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

esioul skriver:

Kroppen kan gøre mange sjove ting når man ønsker at bliev gravid.

Der er ikke andet for end at vente til testdag og se

tror ikke jeg er gravid, men har nu meget uren hud især næsen og kinder oppe i håret, plejer jeg aldrig at få :O kun sidst jeg var gravid havde jeg også bare bumser. -.-. skal først ha men dn 11/10

Anmeld

30. september 2013

justagirl

natashalarsen skriver:

tror ikke jeg er gravid, men har nu meget uren hud især næsen og kinder oppe i håret, plejer jeg aldrig at få :O kun sidst jeg var gravid havde jeg også bare bumser. -.-. skal først ha men dn 11/10

sådan reagere min krop når jeg har ægløsning

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

justagirl skriver:

sådan reagere min krop når jeg har ægløsning

har jeg aldrig oplevet, og skulle ikke gerne ha æl mere testet for sjov og niks min æl er slut

Anmeld

30. september 2013

modesty

natashalarsen skriver:

Undskyld, men jeg kan ikke lade være med at kommentere tråden her - jeg genkendte dit profilbillede og huskede dig som hende der fik fjernet sin søn for et års tiden siden. Så vil bare lige høre om du har fået ham hjem igen?

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

modesty skriver:

Undskyld, men jeg kan ikke lade være med at kommentere tråden her - jeg genkendte dit profilbillede og huskede dig som hende der fik fjernet sin søn for et års tiden siden. Så vil bare lige høre om du har fået ham hjem igen?

der er sket meget på det her år, som jeg ikke vil skrive om :-).
holder det med familie og venner ang de ting, ikke for at være træls eller noget håber det er ok,
men kan sige han trives sammen med mig

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

modesty skriver:

og han blev ikke fjernet, men frivillig anbragt af visse årsager dengang.. men det nu 12 mdr siden og som sagt der er sket en hel del som er så positivt for ham og jeg, og vi hygger os

Anmeld

30. september 2013

modesty

natashalarsen skriver:

og han blev ikke fjernet, men frivillig anbragt af visse årsager dengang.. men det nu 12 mdr siden og som sagt der er sket en hel del som er så positivt for ham og jeg, og vi hygger os

Jeg kan forstå på det du skriver at du ikke har fået ham hjem igen.

Det er ikke fordi jeg vil træde i din situation, men jeg håber virkelig, virkelig at du har tænkt dig godt og grundigt om i forhold til om det er det bedste for dig og din søn at du bliver gravid igen.

Anmeld

30. september 2013

natashalarsen

modesty skriver:

Jeg kan forstå på det du skriver at du ikke har fået ham hjem igen.

Det er ikke fordi jeg vil træde i din situation, men jeg håber virkelig, virkelig at du har tænkt dig godt og grundigt om i forhold til om det er det bedste for dig og din søn at du bliver gravid igen.

har lavet et opslag hvor du kan læse...
jeg har snakket med min sagsbehandler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.