Jeg fik Aks med den første..i princippet ligegyldigt da det er præcist samme operation og alle syv lag der skæres igennem uanset Om Det er akut eller planlagt

Havde mange smerter bagefter, såret helede dårligt, sprang op i den ene side så jeg havde gabende sår. På det tidspunkt fik jeg af vide at så måtte jeg vente til det helede indendørs..tog skisme 6 uger

Det gjorde O dt at være, at hoste, at ligge på maven osv.
Efter fødsel nr to som var helt efter bogen, blev jeg syet forneden lidt, det trak og hev de første uger, men efter 14 dage så det ud som nyt dernede. Dog gik det yderligere 4 uger før jeg havde lyst til sex igen

Jeg synes på alle måder det er fedest at være med til sin fødsel, at mærke hvordan kroppen arbejder, tit uden at du egentligt gør noget, fordi den ved hvad den skal

At det så for mit vedkommende endte i aks første gang, var nok fordi han stod lidt skævt i bækkenet.
Med de efterfølgende to fødsler var vaginalt.
Efter fødsel nr tr, fik jeg kun en lille ridse, og tog hjem efter tre timer, hyggede mig i sofaen med CSI og lidt lækkert mad. Herligt

Mn skal huske kroppen som sådan er skabt til at føde, og man skal huske at enhver operation har sine ulemper og risici. Kroppen er ikke lavet til at blive skåret op og syet sammen. Den heler, men det er klart ikke optimalt for mor eller barn hvis fødslen eller absurde forløbe rigtigt

Husk også at børne efter K's har større risici for luftvejsproblemer senere hen, tror det er omkring 4 % større chance for Asta, bronkitis, større risiko for overvægt osv osv. Så det er ikke bare at vælge et Ks fordi man tænker det gør ondt. Men det er godt at sætte sig ind i de forskellige former for lindring man kan få, samt gode samtaler om ens spørgsmål med JM