Hvis du ikke er panisk angst og helt nede i kulkælderen over af føde, så synes jeg du skal vælge den naturlige vej
nok gør det ondt, men det er bare en kæmpe oplevelse som man ikke kan beskrive (og jeg fik endda aks, så jeg fik ikke forløsningen med, men ville stadig ikke have været mine mega veer foruden og ønsker inderligt at kunne gå hele vejen med den næste). Der er noget ved det der med at kæmpe sammen med den lille, for at få den til verden som gør noget ved én. 
desuden, så er smerterne anderledes, i og med at man ved det er "nyttige" smerter og man ved at de stopper igen og man til slut får en lille perfekt skabning ud af det
der er jo også diverse smertestillende man kan gøre brug af undervejs hvis det trækker ud. 
jeg er nok også af den mening at hvis man vil have børn så følger der nogen naturlige ting med = graviditet og fødsel. Jeg har meget svært ved at sætte mig ind i at vælge pks med mindre man har prøvet at føde før hvor det var en traumstisk oplevelse. man VED jo, at barnet skal ud igen, og de fleste ved vel at det ikke er smertefrit at føde børn?
Anmeld