Årh!!! Kan ikke mere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.015 visninger
23 svar
44 synes godt om
29. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Min snart 3 årig søn vil bar ikk få skiftet sin lorteble!

Hver gang han har lavet noget så går han rundt med det i 4 timer før jeg tvinger ham og min mand holder fast i ham. Ellers vil han ikke skiftes .

Hvad skal vi dog gør??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

skoust

Anonym skriver:

Hej piger

Hver gang han har lavet noget så går han rundt med det i 4 timer før jeg tvinger ham og min mand holder fast i ham. Ellers vil han ikke skiftes .

Hvad skal vi dog gør??

tvinge ham til at få det gjort lige så snart han har lavet for hans numse må da være rød og irriteret? der er ingen babyer der kan holde til at gå med "lort" i numsen i 4 timer..

Anmeld

29. september 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej piger

Hvad skal vi dog gør??

hjælpe ham med at smide bleen

Anmeld

29. september 2013

C-Dog

Tvinger ham hvis der ikke er andre muligheder.. Men mon ikke han protestere fordi han er ved at være færdig med skiftning, bleer osv?

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

Ja det kan godt være han ikke gider ha ble mere :/

Men i dag ville han gå rundt uden ble men lige meget hvor mange gange vi sagde han ikk må tisse i bukserne så skete det :/

Anmeld

29. september 2013

LinLin

Anonym skriver:

Hej piger

Hvad skal vi dog gør??

Jeg synes det lyder vildt I lader ham gå i 4 timer før I tvinger ham
Han må da have mega rød numse så...

Men måske er han bare ved at være færdig med bleen? Har i prøvet at sætte ham på toilettet?

Anmeld

29. september 2013

LinLin

Anonym skriver:

Men i dag ville han gå rundt uden ble men lige meget hvor mange gange vi sagde han ikk må tisse i bukserne så skete det :/

Og det vil nok ske igen "selvom I siger han ikke må..." Han gør det jo ikke med vilje

Min søn er loge blevet tre år. Hans ble er tør hver morgen og han siger altid herhjemme når han skal tisse... Men det andet... Det gør han i underbukserne han har gjort det tre gange på toilettet, men det er et stykke tid siden.
han har ikke ble på herhjemme men har det i bhv da han ikke selv siger når han skal tisse dernede...

Men jeg er meget tålmodig - hans storebror var nemlig 3,7 år før han smed den om dagen bare

Anmeld

29. september 2013

L&V

Anonym skriver:

Det er jo altså os noget der kræver øvelse, vejledning og arrangement det kommer ikke bare af sig selv.
Så må han jo få valget om han vil gøre på potte/wc eller ha skiftet ble med det samme

Anmeld

29. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger

Hvad skal vi dog gør??

minældste gjorde det samme, vi smed ham under bruseren istedet for at synes han var meget mere hyggeligt

Anmeld

29. september 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hej piger

Hvad skal vi dog gør??

det problem har så med min 17 måneders dreng!!

og det er et maridt at skifte ham, det som som at holde på ål !!!!

MEN 4 timer ville jeg ALDRIG lade ham gå!!! kan jeg lugte der er en, så er det skiftning med det vuns

uanset hvad, så er det ikke rart for barnet om det vil eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.