Jeg oplevede det samme, endda to gange, den ene gang med min daværende SP, der kom de prompte ud til os og vurderet der var intet på det, og fik så at vide bagefter af min nye SP at det var ikke første gang at denne SP havde gjort det mod en familie, en uden grund indberetning, hvis man ikke lige fulgte hendes, ret sære råd.
Anden gang var det mine eks og hans nye dame, og jeg var tudefærdig, og panisk, men det jeg gjorde var at få udtalelser fra mine børns institutioner omkring deres trivsel og hvordan de opfattede mine børn og mit forhold til dem.
De havde også fat i min datters sagsbehandler, da hun havde været i vores hjem for at høre hvordan de så ud hos os, jeg var alene med dem på de tidspunkt.
Jeg sad hos hende sagsbehandleren og tudet som en pisket, men den sag blev hurtig lukket, da der var ikke noget at komme efter, men man bliver så forskrækket over det.
Min eks gjorde det højstsansynlig fordi han ville stillig mig ringere når han endnu engang trak mig i retten omkring bopæl. Men du kan søge agt indsigt, det gjorde jeg og fik alt at vide som min eks og hans nye kone havde sidde og fortalt omkring mig.
Anmeld