undrrretning.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.236 visninger
20 svar
4 synes godt om
28. september 2013

Anonym trådstarter

Hvad sker der lige.. jeg har lige fået brev fra kommunen om en underretning på mit et årige barn... det har jrg aldrig troet jeg vil opleve.. er så bange.. mit barn er så glad en dreng hvad kan de gørr ??? I brevrt står der : familieafdelingrn har modtaget rn undrrretning vedr bekymring for jrrrs søn. I indkaldes til møde mandag. Formålet med mødet er tale om hbordan i har det som familie og hvordan bsrnrt i øvrigt trives med henblik på at vurderr om der er grund til fortsat bekymring...

Jeg forstår det ikk.. vi har det sku skide dejligt. Vi har begge lige fået nyt arbrjde. Mit barn et startet i vuggestue og de er glade for ham og beskriver ham altid som en lilæe chatmetrold og rigtig glad.. ååååårh.. hvem kan ha gjort drt og hvorfor? Jeg er grædefærdig.. vi har jo ik nogrt at gemme. Men skal jeg nu ha kommunen i røven på os eller hvad.. aaarh jeg hader det.. vi et kort sagt en dejlig glad lille familie.. kan man vide hvem og grund til hborfor personen har underrettet? Har brug for nogle trøstende ord.. tænk hvis de tager mit barn.. men han har det sku godt. Han græde kun når han er syg eller utilpas. Men hborfor hvad har vi gjort forkert.. hvad kan det være for en underretning. De kan tjekke alt. Men er atadig ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Louise H.

Hvis du har lyst, kan du skrive til mig i indbakke, så kan jeg fortælle min historie

Anmeld

28. september 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hvad sker der lige.. jeg har lige fået brev fra kommunen om en underretning på mit et årige barn... det har jrg aldrig troet jeg vil opleve.. er så bange.. mit barn er så glad en dreng hvad kan de gørr ??? I brevrt står der : familieafdelingrn har modtaget rn undrrretning vedr bekymring for jrrrs søn. I indkaldes til møde mandag. Formålet med mødet er tale om hbordan i har det som familie og hvordan bsrnrt i øvrigt trives med henblik på at vurderr om der er grund til fortsat bekymring...

Jeg forstår det ikk.. vi har det sku skide dejligt. Vi har begge lige fået nyt arbrjde. Mit barn et startet i vuggestue og de er glade for ham og beskriver ham altid som en lilæe chatmetrold og rigtig glad.. ååååårh.. hvem kan ha gjort drt og hvorfor? Jeg er grædefærdig.. vi har jo ik nogrt at gemme. Men skal jeg nu ha kommunen i røven på os eller hvad.. aaarh jeg hader det.. vi et kort sagt en dejlig glad lille familie.. kan man vide hvem og grund til hborfor personen har underrettet? Har brug for nogle trøstende ord.. tænk hvis de tager mit barn.. men han har det sku godt. Han græde kun når han er syg eller utilpas. Men hborfor hvad har vi gjort forkert.. hvad kan det være for en underretning. De kan tjekke alt. Men er atadig ked af det

Har i evt noget nabostrid? 30% af disse anklager kommer pga sådanne ting.  Fatter ikke folk der gør sådan uden der er hold i. Har været der med en underbo engang. 

Anmeld

28. september 2013

Louise H.

xoxotasha skriver:

Har i evt noget nabostrid? 30% af disse anklager kommer pga sådanne ting.  Fatter ikke folk der gør sådan uden der er hold i. Har været der med en underbo engang. 

Ja det er helt forfærdeligt! Ikke kun nabostrid, men ofte er det også pga. uvenskaber. Men jeg har aldrig forstået, hvorfor et barn skal blandes ind i sådanne ting!

Jeg er selv af den holdning, at hvis man mener at barnet i familien mistrives, snakker man med familien om alting er ok. De eneste undtagelser i mit hoved er hvis man har været viden til vold eller misbrug i den familie. Så er det ganske naturligt at man ikk konfronterer familien først.

Anmeld

28. september 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Vi har mistanke om en mand og kvinde drr ku finde på det.. men hvad kan de gøre npr der ikk er noget ?

Anmeld

28. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du skal ikke være bekymret. Hvis der ikke er noget hold i underretningen, så sker der formentlig ikke mere  

De ved jo som udgangspunkt ikke hvad der er sandheden, så det skal de afklare. Bare vær ærlig og samarbejdsvillig, så går det hele nok

Anmeld

28. september 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Du skal ikke være bekymret. Hvis der ikke er noget hold i underretningen, så sker der formentlig ikke mere  

De ved jo som udgangspunkt ikke hvad der er sandheden, så det skal de afklare. Bare vær ærlig og samarbejdsvillig, så går det hele nok

Tak for svar.. men blev så ked af det da jeg åbnede brevet.

Anmeld

28. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Tak for svar.. men blev så ked af det da jeg åbnede brevet.

Det kan jeg godt forstå! Det tror jeg alle ville! 

Anmeld

28. september 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det tror jeg alle ville! 

Men hvad vil det sige når der ikke er hold i underretningen altså hvad betyder det og hvirdan vil de finde ud af at der virkelig ikk er noget.

Anmeld

28. september 2013

Lone Jakobsen

jeg kan bestemt godt forstå hvis det bekymrer dig. det må være meget ubehageligt med sådan en "overraskelse" når man bare føler at ens barn stor trives.

samtidig vil jeg sige som en af de andre... at i bare skal tage det oppe fra og ned. tag ind til kommunen og lad dem høre hvad i selv mener.

kommunen har pligt til at reagere på en sådan henvendelse, uanset om den er begrundet eller ej. det kan være en stor fordel for nogen (står selv i en situation hvor det er en kæmpe fordel) men hos jer kan det virke meget foruroligende at i pludselig bliver indkaldt til møde når jeres barn vitterligt har det super godt.

men op med humøret, det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.