Tvivler på ham!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Problemet idag er jo bare banken.. Når man ejer noget skal man jo helst have 10.000,-! Efter udgifter Så er lidt bange for at de siger det ikke går..

Så er det jo kun banken der kan svare hvis det er et spørgsmål om at de skal sige god for det ...

Men jeg ville umiddelbart sige at det kan du altså sagtens Mange lever for meget mindre .. Hvis du også har en god stor opsparing(gætter på den er mere end 10-20.000) er det vel ikke noget problem ..

Det betyder nok også noget om i har betalt alting til tiden altid osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Så er det jo kun banken der kan svare hvis det er et spørgsmål om at de skal sige god for det ...

Men jeg ville umiddelbart sige at det kan du altså sagtens Mange lever for meget mindre .. Hvis du også har en god stor opsparing(gætter på den er mere end 10-20.000) er det vel ikke noget problem ..

Det betyder nok også noget om i har betalt alting til tiden altid osv

Jeg satser på at kunne klare det!

Men det er kreditforeningen der bestemmer om man kan bo der eller ej :/

Anmeld

27. september 2013

dpb

Anonym skriver:

Jeg satser på at kunne klare det!

Men det er kreditforeningen der bestemmer om man kan bo der eller ej :/

både og vil jeg sige til det...

de 6.000,- bør dig og jeres fælles barn snildt kunne klare jer for når det er hvad i har efter alle faste udgifter er betalt

Dernæst er oddsne for at du godt kan blive i huset, dog kan du nok ikke overtage din mand/kærestes del af lånet... dvs. han stadig vil stå på lånet og som medejer af huset... og det kan han sagtens selvom han ikke bor der så kan i jo have en indbyrdes ordning om at det er dig der afholder alle afdragene til huset, men det er en helt anden sag

men tal med banken/realkreditforeningen om det, er mit bedste råd... hvis I virkelig ikke skal være sammen længere...og sådan lyder du nu engang for mig... som om du har taget beslutningen med hensyn til ham, men kun er i tvivl grundet det økonomiske...

Qnuz

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

dpb skriver:

både og vil jeg sige til det...

de 6.000,- bør dig og jeres fælles barn snildt kunne klare jer for når det er hvad i har efter alle faste udgifter er betalt

Dernæst er oddsne for at du godt kan blive i huset, dog kan du nok ikke overtage din mand/kærestes del af lånet... dvs. han stadig vil stå på lånet og som medejer af huset... og det kan han sagtens selvom han ikke bor der så kan i jo have en indbyrdes ordning om at det er dig der afholder alle afdragene til huset, men det er en helt anden sag

men tal med banken/realkreditforeningen om det, er mit bedste råd... hvis I virkelig ikke skal være sammen længere...og sådan lyder du nu engang for mig... som om du har taget beslutningen med hensyn til ham, men kun er i tvivl grundet det økonomiske...

Qnuz

Jeg ejer 75 % af huset, og vi skylder ikke særlig meget på det - da jeg har lagt en god udbetaling.

Så situationen er lidt anderledes i forhold til mange andre familier. :/ Men det kan godt lige være en smule svært at overskue hvordan og hvorledes.

Jeg regner også med at man sagtens kan leve for det, hvis vi pludselig kun er to der skal spise og leve.

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Din kæreste kommer jo til at have noget samvær med jeres søn så de dage kan det godt være huset føles tomt... 

Ja det vil det måske gøre, men så har jeg mange ting jeg kan fylde det ud med. Måske noget træning, oprydning, rengøring osv.

Anmeld

27. september 2013

dpb

Anonym skriver:

Jeg ejer 75 % af huset, og vi skylder ikke særlig meget på det - da jeg har lagt en god udbetaling.

Så situationen er lidt anderledes i forhold til mange andre familier. :/ Men det kan godt lige være en smule svært at overskue hvordan og hvorledes.

Jeg regner også med at man sagtens kan leve for det, hvis vi pludselig kun er to der skal spise og leve.

så skulle oddsne jo bare være endnu bedre end normalt

og når folk under normale omstændigheder kan få lov til at blive siddende i huset, hvorfor skulle du så ikke men få fat i bank/realkredit og få helt klarhed over hvordan du vil stå, så er der den bekymring mindre

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.