Tvivler på ham!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Ja, efter alle udgifter er betalt!

med mindre du har 4 store børn .. er 5-6000 efter ALLE faste udgifter er betalt et beløb der sagtens kan lade sig gøre hvis man tænker sig om...

Men med alle faste udgifter mener jeg også forsikring, telefon, internet, institution, billån

læg 500-1000 til siden til opsparing til uforudsete udgifter osv ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg er 23 år, mor til dreng på 2 år. Har været sammen med faderen i 6 år nu og jeg aner ikke om jeg elsker ham eller hader ham :s ?

Vi er uvenner hver dag, uenige i alting, har ikke sex, tanken om han rør mig er faktisk nok til at jeg væmmes lidt for tiden Har det så dårligt over at føle sådan, men kan virkelig ikke gøre for det!?

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre? At blive enlig vil måske bare give mig mindre bekymringer om mange ting, men økonomien kan skræmme mig lidt, samt om man bliver lidt ensom?

havde lige behov for at komme ud med det, da ingen i min omgangskreds aner uråd!

min søns far og jeg fandt sammen da jeg var 18 og efter 5½ års forhold var vi også endt i en hverdag hvor der kun var vores søn eller os selv og vi gik fra hinanden.

Vi forblev venner, så jeg kom nogle gange på besøg for at spise hos dem eller vi tog på ture alle tre sammen.

"Selvfølgelig" blev min hverdag ensom da jeg ikke blev bopælsforælder, men jeg den dag i dag er jeg glad for at vi gik fra hinanden da vi stadig talte pænt til hinanden og ikke trak det ud til at vi skændtes.

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

med mindre du har 4 store børn .. er 5-6000 efter ALLE faste udgifter er betalt et beløb der sagtens kan lade sig gøre hvis man tænker sig om...

Men med alle faste udgifter mener jeg også forsikring, telefon, internet, institution, billån

læg 500-1000 til siden til opsparing til uforudsete udgifter osv ...

Jeg er kun mig og min søn som er under 2 år.

Jeg har en god opsparing i forvejen, så det er ikke nødvendigt at ligge fra.

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

min søns far og jeg fandt sammen da jeg var 18 og efter 5½ års forhold var vi også endt i en hverdag hvor der kun var vores søn eller os selv og vi gik fra hinanden.

Vi forblev venner, så jeg kom nogle gange på besøg for at spise hos dem eller vi tog på ture alle tre sammen.

"Selvfølgelig" blev min hverdag ensom da jeg ikke blev bopælsforælder, men jeg den dag i dag er jeg glad for at vi gik fra hinanden da vi stadig talte pænt til hinanden og ikke trak det ud til at vi skændtes.

Jeg er sikker på at blive bopælsforældre, da jeg vil skulle blive i huset og har bil osv. Så kan ikke se hvordan han skulle have ham.

Anmeld

27. september 2013

Ms.Momo

Anonym skriver:

Det eneste vi har fundet på er at tage ud og spise osv, meget normale ting. Men så sidder vi der på en god restaurant og har egentlig ikke det vilde at snakke om Så gider man ikke rigtig det mere...

Jeg har været ved at regne på det, og hvis jeg bliver i huset hvor vi bor nu, kommer jeg kun til at have 5.-6.000,- at leve for :/

jeg havde kun 6.000 til at dække alle mine udgifter - det vil sige børnebidrag til min eks, penge til tøj, mad, husleje m.m. og det gik lige...

Anmeld

27. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er kun mig og min søn som er under 2 år.

Jeg har en god opsparing i forvejen, så det er ikke nødvendigt at ligge fra.

I så fald er 5-6000 mange penge ... Det kan selvfølgelig kræve at du laver nogle vaner om .. men det kan mere end lade sig gøre tror vi bruger gennemsnitligt 4500 på ALT (mad og diverse) - hvis så meget ...vi er 2 voksne og et barn (og spiser til sammen nok som 3,5 voksen)

Anmeld

27. september 2013

Ms.Momo

Anonym skriver:

Jeg er sikker på at blive bopælsforældre, da jeg vil skulle blive i huset og har bil osv. Så kan ikke se hvordan han skulle have ham.

Din kæreste kommer jo til at have noget samvær med jeres søn så de dage kan det godt være huset føles tomt... 

Anmeld

27. september 2013

heidi prettyface hansen

Ms.Sunshine skriver:

jeg havde kun 6.000 til at dække alle mine udgifter - det vil sige børnebidrag til min eks, penge til tøj, mad, husleje m.m. og det gik lige...

økonomisk set har du ingen problemer så er det fordi man er et svin med sine penge hvertfald mig og min mand har 4000 i rådighedsbeløb og vi er 2 voksne og et barn på 8 mdr så 5-6000 kan sagtens lade sig gører unden problemer

Anmeld

27. september 2013

Ms.Momo

heidi prettyface hansen skriver:

økonomisk set har du ingen problemer så er det fordi man er et svin med sine penge hvertfald mig og min mand har 4000 i rådighedsbeløb og vi er 2 voksne og et barn på 8 mdr så 5-6000 kan sagtens lade sig gører unden problemer

jeg fik 6.000 efter skat og når husleje, børnebidrag osv. var betalt havde jeg 800 kr til at leve for om måneden...

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Problemet idag er jo bare banken.. Når man ejer noget skal man jo helst have 10.000,-! Efter udgifter Så er lidt bange for at de siger det ikke går..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.