Tvivler på ham!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.066 visninger
25 svar
2 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 23 år, mor til dreng på 2 år. Har været sammen med faderen i 6 år nu og jeg aner ikke om jeg elsker ham eller hader ham :s ?

Vi er uvenner hver dag, uenige i alting, har ikke sex, tanken om han rør mig er faktisk nok til at jeg væmmes lidt for tiden Har det så dårligt over at føle sådan, men kan virkelig ikke gøre for det!?

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre? At blive enlig vil måske bare give mig mindre bekymringer om mange ting, men økonomien kan skræmme mig lidt, samt om man bliver lidt ensom?

havde lige behov for at komme ud med det, da ingen i min omgangskreds aner uråd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Jeg er 23 år, mor til dreng på 2 år. Har været sammen med faderen i 6 år nu og jeg aner ikke om jeg elsker ham eller hader ham :s ?

Vi er uvenner hver dag, uenige i alting, har ikke sex, tanken om han rør mig er faktisk nok til at jeg væmmes lidt for tiden Har det så dårligt over at føle sådan, men kan virkelig ikke gøre for det!?

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre? At blive enlig vil måske bare give mig mindre bekymringer om mange ting, men økonomien kan skræmme mig lidt, samt om man bliver lidt ensom?

havde lige behov for at komme ud med det, da ingen i min omgangskreds aner uråd!

Det virker da lidt som om I ikk burde være sammen. Er det bare nu eller har det været sådan længe?

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

Det virker da lidt som om I ikk burde være sammen. Er det bare nu eller har det været sådan længe?

Jamen faktisk længe efterhånden Jeg er bare så ked af det. Vi har alt hvad vi overhovedet kan have! Men det er åbenbart ikke helt nok....

Anmeld

27. september 2013

Momo

Anonym skriver:

Jamen faktisk længe efterhånden Jeg er bare så ked af det. Vi har alt hvad vi overhovedet kan have! Men det er åbenbart ikke helt nok....

At havde alt man overhoved kan havde har intet med romantik og kærlighed at gøre 

For mig lyder det som om i er kørt lidt fast og har glemt hinanden lidt. Måske i trænger til at gå hver til sit i en periode og se om i kan finde gnisten igen. 

Er ensomheden ikke større når man ikke har det godt sammen? For sådan har jeg det da lidt. 

Jeg synes i skal få snakket sammen om det skal være jer mere? 

Man skal ikke blive sammen for en hver pris, og økonomisk så skal i nok klare det 

Anmeld

27. september 2013

B&J

måske trænger i til noget mor og far tid

det lyder som om der er gået for meget alm dage i det hele jeg ved jo ikke hvor meget i har prøvet eller snakket, men helt inden i elsker du ham???

hvis nej jamen så er forholdet dødt

og det med at flytte for sig selv skal du ikke være bange for det hele løser sig snak med banken evt om budget og hvad du har råd til osv og du kan jo undersøge det hele

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Momo skriver:

At havde alt man overhoved kan havde har intet med romantik og kærlighed at gøre 

For mig lyder det som om i er kørt lidt fast og har glemt hinanden lidt. Måske i trænger til at gå hver til sit i en periode og se om i kan finde gnisten igen. 

Er ensomheden ikke større når man ikke har det godt sammen? For sådan har jeg det da lidt. 

Jeg synes i skal få snakket sammen om det skal være jer mere? 

Man skal ikke blive sammen for en hver pris, og økonomisk så skal i nok klare det 

Nej det ved jeg godt, men skammer mig lidt over ikke at være tilfreds
Kender ingen i min omgangskreds eller familie der er gået fra hinanden, så det er ilde set her!

Jo det har du nok ret i den er, føler mig lidt bundet fast i noget som jeg skal være i, men uden at føle det helt vilde. Egentlig er jeg bare ked af at være så trist og uengageret hele tiden..

Ja men kommer kun til at have 5-6.000 at leve for om måneden :/

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

måske trænger i til noget mor og far tid

det lyder som om der er gået for meget alm dage i det hele jeg ved jo ikke hvor meget i har prøvet eller snakket, men helt inden i elsker du ham???

hvis nej jamen så er forholdet dødt

og det med at flytte for sig selv skal du ikke være bange for det hele løser sig snak med banken evt om budget og hvad du har råd til osv og du kan jo undersøge det hele

Det eneste vi har fundet på er at tage ud og spise osv, meget normale ting. Men så sidder vi der på en god restaurant og har egentlig ikke det vilde at snakke om Så gider man ikke rigtig det mere...

Jeg har været ved at regne på det, og hvis jeg bliver i huset hvor vi bor nu, kommer jeg kun til at have 5.-6.000,- at leve for :/

Anmeld

27. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Det eneste vi har fundet på er at tage ud og spise osv, meget normale ting. Men så sidder vi der på en god restaurant og har egentlig ikke det vilde at snakke om Så gider man ikke rigtig det mere...

Jeg har været ved at regne på det, og hvis jeg bliver i huset hvor vi bor nu, kommer jeg kun til at have 5.-6.000,- at leve for :/

jamen hvad er at leve for??? mad og tøj og??

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen hvad er at leve for??? mad og tøj og??

Ja, efter alle udgifter er betalt!

Anmeld

27. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja, efter alle udgifter er betalt!

jamen er det kun til dig og jeres barn for det kan i jo sagtens så med vilje osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.