Hjemmelavet Pakkekalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

L&V

Enirt skriver:

Jeg tænker lidt om jeg kunne lægge en gave i en gang i mellem, så der ikke kom det der bratte stop med "gavestømen"

Så kunne det også være noget lidt større (prismæssigt) også kunne vi hygge på den måde. Tror du han vil få noget ud af det?

Det er os en fin ide.
Ja det tænker jeg. Tror ik man ska tænke så meget over det og gøre et stort nummer ud af det. Han bliver jo glad for en overraskelse og at mor nu ka vise ham en ny leg.
Nyt legetøj elsker de hvis i alle aldre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

MyLove E

Frk-Anonym skriver:

Inspireret af Tauf's hjemmelavet pakkekalender, opretter jeg dette indlæg..  

1. Har tænkt mig at lave en pakkekalender med billige ting til min datter på 1 år, men hvad kunne det f.eks være? 

2. Hvordan kan den se ud? :-) 

3. Hvad mener du om pakkekalender til børn?

Vis gerne billeder, links eller andet til forslag. 

Dejligt jeg kan inspirere Det er godt nok ikke en pakke kalender jeg er ved at lave men en julekalender med små historier i

Men har lidt idéer til pakke kalender Sidste år var Elias 1 1/2 år til jul.
Jeg havde købt en kurv med forskellige lege mad. Den kostede ca 50kr. Delte det så op i 24 pakker Det var ikke meget men Elias fik en pakke hver morgen og det var et hit

Hans oldemor havde strikket en kæmpe julesok men en lille nisse i. Jeg tog nissen ned og sætte den sammen med gaven og når vi var færdig med at åbne gave. Var det vigtigt nissen kom op igen

Her er et billede af nissen og gaver.. Sokken hænger så på væggen ved vores karmin Så jule romantisk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.