Frk-Anonym skriver:
Inspireret af Tauf's hjemmelavet pakkekalender, opretter jeg dette indlæg..
1. Har tænkt mig at lave en pakkekalender med billige ting til min datter på 1 år, men hvad kunne det f.eks være?
2. Hvordan kan den se ud? :-)
3. Hvad mener du om pakkekalender til børn? 
Vis gerne billeder, links eller andet til forslag. 
her er det farmor der har broderet 2 til drengene....
vi plejer faktisk kun at have 10-15 pakker hvor det er legetøj, altså ting som måske har kostet en 10'er i bilka eller lignende, der udover er der nogle med f.eks. en pakke rosiner, en slikkepind, tyggegummi eller lignende også, sidste år havde jeg lavet nogle små æsker med nogle pebernødder i der også hang lidt rundt omkring.... det er helt sikkert kun fantasien der sætter grænser
og for at være ærlig tror jeg ungerne er helt lgieglade med m det er legetøj eller rosiner der er i dem, da de nok synes det er meget sjovere at tro det er nisserne der er kommet med gaver, og meget sjovere at pakke op 
der er godt nok lidt aldersforskæl på hvor gamle mine er og din, men uanset hvad kan man jo bruge hvad som helst til gave
udover det synes jeg helt sikker kalendergaver høre julen til hos børn
når de bliver lidt ældre og måske har regnet ud at det ikke er nisserne men mor og far så kan man begynde at overveje om det ska være advendtgave eller om der er behov for noget overhovedet....
i år har vi dog valgt at betale os fra de 24 gaver, da jeg har termin midt december og vil blive sat i gang i november, og ikke rigtig synes jeg kan overskue det af den grund, men gaverne skal de helt sikkert have 
Anmeld