Hjemmelavet Pakkekalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

EnSødMor

DianaRJS skriver:

mange tak

men ja og man bliver jo også helt glad selv, bare det glimt i øjnene når de vågner fordi de ved der er gave fra nissen er bare hammer dejligt

Ja lige præcis. HUn er godt nok kun 1 år, men hvis vi gør det til en rutine, så bliver det bedre og bedre for hvert år.  

Indtil hun ikke gider mere..  

så lidt da, er det en pige eller dreng du skal have ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Enirt

Månsson skriver:

Jeg havde købt sådan en til at hænge gaver på sidste år til Laura. Der var bla. pixi bøger, strømper, rosiner, modeller voks, en lille dukke og i pakke nr 24 var tøjet til juleaften.

Jeg syntes det var hyggeligt at finde de små pakker og også sjovt at se hvor spændt hun var på hva der var i de små pakker på trods af at hun var så lille.. Er sikker på det bliver endnu bedre i år

Hvor tidligt startede du med det? Har en søn der bliver 1 år den 4/1 2014 og er sådan i tvivl om han er for lille i år og jeg skal vente.

Men elsker også bare jul og vil rigtig gerne lave sådan en kalender/give sokke gaver.

Anmeld

26. september 2013

B&J

ELSKER PAKKEKALENDER

her er det dog en gave i sokken hver dag han elsker det

syntes den er svær til en på 1år vi startede først sidste år hvor daniel var 2½ og der forstod han det 100% han glæder sig så meget til iår fordi han kan huske alt det fra sidste år

og har lige købt 2 biler idag med spidermand han er totalt ind

Anmeld

26. september 2013

DianaRJS

Ja lige præcis. HUn er godt nok kun 1 år, men hvis vi gør det til en rutine, så bliver det bedre og bedre for hvert år.  

Indtil hun ikke gider mere..  

så lidt da, er det en pige eller dreng du skal have ?

det er en af hver

venter tvillinger ;P

og ja helt sikkert, næste år er det helt sikkert meget sjovere end i år

Anmeld

26. september 2013

EnSødMor

DianaRJS skriver:

det er en af hver

venter tvillinger ;P

og ja helt sikkert, næste år er det helt sikkert meget sjovere end i år

Ej, hold da op  

Vildt... Tillykke med det da 

Puha, det er dobbelt op..  

Det bliver spændene

Anmeld

26. september 2013

DianaRJS

Frk-Anonym skriver:

Ej, hold da op  

Vildt... Tillykke med det da 

Puha, det er dobbelt op..  

Det bliver spændene

mange tak...

ja vi skulle bare lige have EN mere så det ikke blev en efternøler ;P men er vel ofte det man høre når folk venter tvillinger

men ja bliver spændene

dobbelt arbejde, men også dobbelt glæde

Anmeld

26. september 2013

lineog4

Her hjemme hænges strømperne op 1. decemer og Nissen kommer med gaven - ja Nissen er sågar flyttet ind sidste år med en lille dør. Der kan være meget forskelligt i strømpen - plejer at købe hele året for det skal være billigt, men har fundet noget i år 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2013

L&V

Enirt skriver:

Hvor tidligt startede du med det? Har en søn der bliver 1 år den 4/1 2014 og er sådan i tvivl om han er for lille i år og jeg skal vente.

Men elsker også bare jul og vil rigtig gerne lave sådan en kalender/give sokke gaver.

Laura er fra sep 11 og ja det år fik hun advendts gaver af mormor hjernedødt i know Og sidste år havde vi så lavet den og hun styrtede der ind hver morgen så altså et eller andet forstod hun meb nok ik lige det med nisser og hvorfor der ligepludseligt ik var flere

Anmeld

26. september 2013

EnSødMor

DianaRJS skriver:

mange tak...

ja vi skulle bare lige have EN mere så det ikke blev en efternøler ;P men er vel ofte det man høre når folk venter tvillinger

men ja bliver spændene

dobbelt arbejde, men også dobbelt glæde

Dobbeltarbejde ja, men helt sikkert 1000000000 gange mere glæde. hvor er det skøøønt..

Anmeld

26. september 2013

Enirt

Månsson skriver:

Laura er fra sep 11 og ja det år fik hun advendts gaver af mormor hjernedødt i know Og sidste år havde vi så lavet den og hun styrtede der ind hver morgen så altså et eller andet forstod hun meb nok ik lige det med nisser og hvorfor der ligepludseligt ik var flere

Jeg tænker lidt om jeg kunne lægge en gave i en gang i mellem, så der ikke kom det der bratte stop med "gavestømen"

Så kunne det også være noget lidt større (prismæssigt) også kunne vi hygge på den måde. Tror du han vil få noget ud af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.