Er denne positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Lotus86

Den er klart positiv, kan sagtens se stregen. Når folk snakker om 'falsk positiv' så er det fordi de tester før tid, og opfanger en bio.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Frk.S

Den er positiv.... tillykke. 

Jeg har ikke haft problemer med Valmed. Det var sådan én jeg testede positivt på da jeg skulle have Freja. 

Der er ikke noget der hedder falsk positiv her (såfremt testen er aflæst indenfor tid) og som en anden skriver: hvis man tester positivt og så får mens betyder detikke at testen løj, men at man har haft en bio.

Anmeld

27. september 2013

vitapigen

Lotus86 skriver:

Den er klart positiv, kan sagtens se stregen. Når folk snakker om 'falsk positiv' så er det fordi de tester før tid, og opfanger en bio.

Jeg har netop testet før tid Skulle/skal først have mens søndag, men mit cyklus er ikke helt regelmæssig...

Anmeld

27. september 2013

vitapigen

Frk.S skriver:

Den er positiv.... tillykke. 

Jeg har ikke haft problemer med Valmed. Det var sådan én jeg testede positivt på da jeg skulle have Freja. 

Der er ikke noget der hedder falsk positiv her (såfremt testen er aflæst indenfor tid) og som en anden skriver: hvis man tester positivt og så får mens betyder detikke at testen løj, men at man har haft en bio.

Okay... håber ikke på en bio så....

Anmeld

27. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Positiv

Anmeld

27. september 2013

Lotus86

vitapigen skriver:

Jeg har netop testet før tid Skulle/skal først have mens søndag, men mit cyklus er ikke helt regelmæssig...

Men så er det jo heller ikke til at vide hvornår du præcis skal teste Ved du hvornår du havde ægløsning?

Men synes da den er forholdsvis tydeligt, så krydser fingre for, at det ikke er en bio

Anmeld

27. september 2013

Anonym101

Hey, jeg testede posetiv med de teste fem gange og er stadig gravid den dag i dag. De virker fint

Anmeld

27. september 2013

morethanperfect

vitapigen skriver:

Andre der har erfaringer med Valmed teste og det med at teste før mens?? Både gode og dårlige...

Klart positiv ..

Jeg har testet en uge før tid , ved begge mine graviditeter , og det var med valmed teste , og de var begge positive ..

Anmeld

27. september 2013

vitapigen

Lotus86 skriver:

Men så er det jo heller ikke til at vide hvornår du præcis skal teste Ved du hvornår du havde ægløsning?

Men synes da den er forholdsvis tydeligt, så krydser fingre for, at det ikke er en bio

Jeg testede positiv for ægløsning d. 15. September ?? håber på det bedste ??

Anmeld

27. september 2013

vitapigen

morethanperfect skriver:

Klart positiv ..

Jeg har testet en uge før tid , ved begge mine graviditeter , og det var med valmed teste , og de var begge positive ..

Dejligt at høre... har i dag prøvet med en strimmel test og den var meget svag, men jeg kunne se den den kom mellem de 3-5 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.